ik ben heel de maand augustus in indonesie, eerste week zit ik op java, daarna trek ik vanaf bali verder richting lombok, gili islands en waarschijnlijk nog wel verder, heb geen concrete plannen, lekker bagpacken, heel relaxed, zin om mee te reizen?
Hoi,
ik zit in september zeer waarschijnlijk in australie en daarvoor waarschijnlijk in Indonesie
Misschien kun je er iets mee.
Augustus 2008 ga ik richting indonesie… in welke volgorde weet ik nog niet precies en naar welke landen ik daarna eventueel doorga staat ook niet vast (thailand?). Maar dat ik eerst graag naar indonesie wil is zeker. Vooral Bali vind ik erg mooi en wil ik voor een langere periode blijven. Min week relaxxen aan het strand en duiken en daarna het binnenland in langs de prachtige rijstvelden etc en daarna de eilanden eromheen opzoeken. Ik heb nu ook contact met meer mensen die ongv dezelfde plannen hebben. miss wel leuk om met zn alle iets te regelen?
Hoi,
leuke dat je ff reageert; ik zit inderdaad in september in Australie.
Augustus is voor mij dus zeker een mogelijkheid om door Indonesie te reizen.
In juli zit ik immers bij goede kennissen in Vietnam om daar een aantal weekjes rond te reizen.
Ik heb me toevallig zojuist bij PADI aangemeld voor een cursus om mijn duikersbrevet te halen. Duiken heb ik alleen nog maar een keer gedaan op Aruba.
Ik hoor dat Indonesie erg mooi is om te duiken. Het schijnt een super land te zijn en onder water al helemaal. Ook de great barrier reef in Australie schijn je niet over te mogen slaan. Vandaar dat ik alvast de basiskennis hier ga opdoen.
Maar het lijkt me leuk om met een groepje af te spreken om te kijken of er mogelijkheden zijn om dingen samen te regelen. Dus daar heb ik zeker interesse in. Doe maar een voorstel in deze als je wilt.
Hoop snel iets van je te horen,
groetjes,
Arjan
menno wil je nog 1 keer zeggen wanneer je in augustus daar bent??
hay isis, ik ben heel de maand augustus in indonesie. Waarom, ben je je plannen aan het wijzigen?
hey arjan, sorry voor het niet reageren, ik ben ook heel de maand in indonesie, misschien kunnen we met een groepje daar wel afspreken, beetje relaxen op sengigi of the gili islands, altijd heel leuk
Heej allen,
Leuk Indonesie ik hang daar ook deze zomer. Ben met Isis aan het babbelen over vetrekdata. Ik ben flexibel, maar zij niet. Heej Menno misschien kunnen we idd op de G-Island chillen lijkt me wel wat.
Groet Robert
gili islands zijn relaxed! altijd leuk daar!
Iris bericht me vandaag of morgen wat haar plannen zijn. Wat mij betreft zou ik ook in augustus kunnen. Laat me anders even je vertrekdata etc. horen als je nog een reisgenoot zoekt.
groet robert
waarschijnlijk ben ik ergens in week 32 op bali, daarvoor zit ik op java met vrienden, vanaf daar reis ik alleen door
Oké ik hoor vandaag of morgen van Iris alias Isis24 afhanklijk van haar berichten laat ik je eea weten.
volgens mij kon zij niet in augustus vanwege haar werk, larisa wel
Ik heb al met Iris gesproken en wat plannen gemaakt. Mochten haar plannen totaal wijzigen is t misschien toch mogelijk.
Is het anders een goed idee om een groepje mensen te verzamelen en met zn allen te gaan? (Jij, Larisa, ikke, Iris misschien en wie dan ook)
ik wil ook gaaan
Ben nu ook met twee andere meiden aan het kletsem (lissan en kit) maar nu hadden we het idee om eerst een maand (augustus) naar thailand te gaan en daarna indonesie maarrr nu was ik vd week in de bibliotheek en las ik dat augustus en september echt de ergste regenmaanden zijn in thailand… in indonesie valt dit ovrigens heel erg mee. Duss ik weer twijfelen. Maar indonesie wil ik zoiezo bekijken… dan maar daar wat langer zitten en uitgebreid rondreizen… valt genoeg te zien. Ik ga niet percee alleen een maand, misschien ook wel langer. Jullie?
Zou wel leuk zijn om samen met een groep te gaan. Leuke combi jongens en meiden of sorry dames en heren
Ik hoor van jullie!
Groetjes
ps iemand nog een goede site gevonden waar de ticktets goedkoper zijn of waar je terugvliegdatum nog niet vast op staat?
Ik vind het allemaal prima. Je kunt me toevoegen aan je msn praat makkelijker is [EMAIL=“eddievedderrules@hotmail.com”]eddievedderrules@hotmail.com.
Als er een groepje is met vette plannen, hoor ik het graag. Ben nog met Iris aan t praten -zoals ik al zei- en even afwachten of zij kan en wanneer. Maar hoe meer hoe beter.
Hallo allemaal! Ik heb het gelukkig zo kunnen regelen dat ik week 34 t/m 36 vrij kan krijgen. Dus van 16 augustus t/m 6 september.
Toen ik vandaag al die berichtjes hier las, moest en zou ik in augustus gaan :zon02:
Dus Robert als je wil kunnen we dezelfde vlucht boeken, maar als je eerder wil gaan en ik ontmoet je daar is dat ook prima. Laat maar weten wat je wil goed?
Groetjes Iris
hey isis! gezellig dat je toch in augustus gaat! we moeten maar eens een leuke ontmoetingsplek gaan zoeken een datum afspreken voor iedereen die in dezelfde periode gaat naar bali (en verder),
Mochten jullie me niet te oud vinden of zo; hahahahhahaha
voel je vrij om me ook uit te nodigen.
Ik ben ook daar in augustus.
groetjes,
Arjan
Dat is goed Menno, lijkt me een goed plan. Zo krijgen we wel een aantal mensen bij elkaar Doen we wel via msn afspreken.
En Arjan, jij bent echt niet te oud
Fijne pasen allemaal! Groetjes Iris
Mijn Msn is [EMAIL=“arjan.1974@hotmail.com”]arjan.1974@hotmail.com
Als jullie een groepje gaan vormen voor daar; dan hoor ik het graag.
Groetjes,
Arjan