Reisgenoot gezocht aug. 2011 Indonesie

Hallo allemaal,

Ik wil graag in aug. richting Indonesie vertrekken. Ik heb nog niets geboekt, maar het lijkt me erg leuk om eiland te hoppen. Ik wil liever niet alleen gaan en aangezien mijn vrienden of geen geld hebben of geen vakantie hebben in aug. of al ergens anders heen gaan, zoek ik een leuke reisgenootje! Is er iemand die dezelfde plannen heeft? En ook geen zin heeft om alleen te reizen?
Ik ben trouwens 28 en woon in A’dam. Laat snel wat van je horen!

Groetjes Manon

Hi Manon,

klinkt goed! Ik ben Judith, 34 jaar uit Utrecht en heb hetzelfde idee. Ben vanmiddag bezig mij in groepsreizen te verdiepen, maar met z’n 2en lijkt me veel leuker!
Mijn vrije dagen beperken zich van 6/8 t/m 27/8. Is dit uberhaaupt optie voor jou?

Groet!

Hi,

Ik kan waarschijnlijk in de zelfde periode weg, 7-8 t/m 30-8. Zie je het ook zitten om zelfstandig te reizen? Dus zelf ticket boeken en dan ter plekke kijken hoe en wat? Of wil je graag met een georganiseerde reis?

Groetjes

Hi ladies,

Hebben jullie al iets geregeld? Ik heb net een post geplaatst voor een reis in augustus, tot ik zojuist deze post zag. Ben erg benieuwd.

Groetjes,
Ilana

Hoi dames,

ik vertrek op 24 juli naar Indonesië. Daar zie ik mijn broer die er dan zijn laatste dagen doorbrengt. Dus vanaf eind juli-begin aug trek ik alleen. Zou tof zijn om de reis verder (of een stukje) in gezelschap te doen. Benieuwd naar wat jullie eventueel van plan zijn.
By the way, ben een 30-jarige Belgische…

Groetjes
Sylvie

Dag luitjes, ik ga van 27juli t/m 14 sept naar indo… voornamelijk sumatra denk ik. Als jullie het leuk lijkt, kunnen we ergens meeten :slight_smile:

Ook eventueel geinteresseerd in reis naar Thailand in Augustus…? 2 of 3 weken?