Indonesie augustus 2008

Misschien ben ik dan weer te jong :wink: tegen die tijd 21
Maarre voor de gene die hem nog niet hebben mijn msnadres is [EMAIL=“ladylarisa@hotmail.com”]ladylarisa@hotmail.com
Kletst idd wat makkelijker!
Fijn weekend allemaal!

ik zeg altijd maar: hoe meer zielen…

misschien moeten we even de data bekijken wanneer iedereen op bali is en of er mensen zin hebben om naar lombok te gaan, wat namelijk heel erg gaaf is (hoorde ik van een vriend van me) is daar een boot huren en dan langs lombok en sumbawa varen, is leuk als je met een clubje bent, scheelt ook in de kosten

larisa weet jij al wanneer je wil gaan boeken of blijf je nog even orienteren?

Arjan, wil jij alleen bali doen of wat zijn jouw plannen??

En Menno leuk idee om een boot te huren, krijg er nu al zoooo’n zin in!

Hoi allemaal,

Allemaal leuke plannen. Ook die boot huren; lijkt me inderdaad super.

Mijn plannen zijn nog erg open en ik ben een heel jaar op reis en zit in augustus in Indonesie. Mijn houding op dit moment is; ik kijk wat er op me afkomt en als iets me leuk lijkt ga ik dat doen. Dus waarschijnlijk worden het meerdere stukken van Indonesie

Ook qua tijd komt het bij mij allemaal niet op een weekje of zo.
Maar wat leuk kan zijn is: kun je hier in Nederland een leuk groepje vormen; dan is het zeker de moeite om samen eens te kijken of je daar in een groepje een beetje alles kunt gaan bekijken en leuke dingen beleven.

Dus mijn houding is; laat maar komen; als het me leuk lijkt, doe ik zeker mee.

gr. Arjan

Hey Isis, ik wil toch wel binnenkort mn ticket boeken ( ivm de prijs) Ik vertek het liefst de eerste week van Augustus. En het liefst ook met iemand samen.
Erg leuk idee ook om ergens af te spreken en een groep te vormen en als het klikt samen een boot te huren om zo langs een paar eilanden te varen. Erg gaaf! Dan zou ik voor die tijd toch wel graag nog even willen leren duiken.
Wanneer in Augustus willen jullie precies vertekken?

Nog een keer mijn emailadres: [EMAIL=“ladylarisa@hotmail.com”]ladylarisa@hotmail.com
Ik zou al toegevoegd zijn door een paar mensen maar heb nog niks gezien… [EMAIL=“larisa0160@hotmail.com”]larisa0160@hotmail.com is nl mijn mailadres

Groetjes

Ha Larisa,

Ik vertrek zaterdag 16 augustus richting Bali, kom de 17e aan. Na de eerste week van september ga ik weer naar huis. Als ik het allemaal goed lees dan is Arjan heel de maand augustus er ook, maar ik denk dat hij zelf nog niet precies weet waar toch Arjan? En Menno gaat eerst een week met familie rond trekken en zal in de tweede week van augustus waarschijnlijk op Bali zijn. Corrigeren jullie me maar als ik het fout heb. Van Robert heb ik alleen gehoord dat hij nog ging nakijken wat hij wilde doen, hij wist niet zeker qua data of dat juli aug voor hem de fijnste maanden zijn om te reizen o.a. voor de prijs.
Ik heb jou net toegevoegd aan mn msn!
Groetjes Iris

Hoi Iedereen,

Ik en een andere reisgenoot gaan begin mei definitief boeken voor de gehele wereldreis.

Zeer waarschijnlijk zullen we in augustus in Indonesie zijn. We regelen niets van tevoren en zien daar wel wat we gaan doen.

Maar goede plannen, zoals een boottripje met meerdere mensen etc… zijn altijd welkom.

Wij kunnen alle kanten op. En begin mei weet ik definitief waar ik wanneer ongeveer ga zijn.

gr.,

Arjan

Isis waar heb jij je ticket geboekt en heb je een retour of een openticket en wat was de prijs?
Ze beginnen nu telkens duurder te worden. Ik ga er maar eens even wat meer vaart achter zetten.

Goed idee om bv de tweede week van augustus op Bali af te spreken… daar met zn alle samen te komen en een boottrip te maken. Binnenkort maar serieuze vaste plannen maken!
Fijn pasen gehad allemaal?
Isis ik heb je mail gelezen hoor… ik weet niet waar je vandaan komt, ikzelf namelijk helemaal uit Vlissingen (Zeeland) maar het is misschien wel een heel erg leuk idee om ergens af te spreken in de maand April.

Ha Larisa, ik heb mijn ticket geboekt bij cheaptickets.nl
ik kon kiezen uit een vlucht voor ong 1000 nog wat euro inc tax ex boekings kosten en ann verzekering met singapore. maar dan vlieg je en via londen en via singapore. Ik heb dus iets meer betaald voor vluchten die en beter aansloten en die niet via nog een extra plaats vlogen want daar heb ik geen zin in. Dus heb nu ong 1300 neergelegd voor malaysian airlines inc verzekeringen en belasting plus boeking kosten.
Kreeg meteen de e-tickets binnen, dus werd er helemaal blij van toen ik ze na het boeken meteen in mn mailbox had (nou kan ik niet meer terug :wink: )
Mijn pasen was goed, veel te veel gegeten en te veel op stap geweest :slight_smile:
Uit Vlissingen is het wel een eindje naar het midden van het land (lijkt mij het meest logische om te doen). Ik woon zelf in Eindhoven, moeten we maar even kijken waar we het beste af kunnen spreken, even afwachten wat de rest wil.

Groetjes Iris