Ik zit er al een tijdje over te denken om in de zomer naar Azië te gaan. Had al eens gereageerd op wat berichten op dit forum, ik wilde graag 2 maanden door Azië gaan backpacken, maar door school/werk heb ik nog 3 vrije weken over. Ik kan reizen vanaf 11 augustus tot 2 september.
Sowieso wil ik graag Indonesië zien en dan misschien nog Maleisie of Thailand. Zijn er meer mensen die in deze periode daar te vinden zijn, of die ook voor korte tijd daar naartoe willen gaan? Ik zou het leuk vinden om samen met iemand (of meerdere mensen) te gaan, omdat ik het niet zo zie zitten om de hele tijd alleen te zijn daar. Het is toch gezelliger om samen dingen te ondernemen, en dan heb je nog eens iemand om mee te kletsen
Nog even iets over mij haha; Ik ben 22 jaar, studeer geneeskunde in Groningen, houd natuurlijk erg van reizen, al heb ik nog niet zo veel ervaring. Op reis zou ik graag veel van de cultuur zien, en ook van de natuur en natuurlijk ook wel eens lekker met een cocktailtje op het strand liggen
ik ben van plan om in agustus-septerber Indonesie te bezoeken. Ik kom ook uit Groningen en ben net afgestudeerd. Ik wil graag nog een stukje van de wereld zien voordat ik aan het werk ga en vind het inderdaad ook gezellig om samen iets te ondernemen. Staan je data al vast? En wat is de route die je wil gaan volgen? Alle drie de landen in drie weken?
hey marijke… 3 weken lijkt me beetje kort om indonesie, maleisie en laat staan thailand te zien… zou me concentreren op 1 van die 3 landen.persoonlijk heb ik indonesie en thailand al gezien. de natuur op java vond ik het mooist, de bevolking op bali het leukst en het eten van thailand super dus kies maar maar wat je ook kiest, azie is inderdaad de moeite waard ! en je moet gene schrik hebben van alleen te reizen. heb paar maand geleden een maand door indonesie getrokken met alleen het vliegticket jakarta op zak en heb welgeteld 3 dagen alleen geslapen… gewoon doen meisje go and make some fun
Indonesie is een prachtig land, maar tijdens de Ramadan ( dit jaar in augustus ) is het overal overvol op Bali , de overige eilanden laat te raden eethuisjes ed zijn dicht. Alcohol wordt daar sowieso alleen zwart verkocht en de moskeeen maken een herrie vanaf 3.30am.
Bali is te doen hier zijn de mensen overwegend Hindu.
Hey!
Mijn vakantie is helaas helemaal veranderd dit jaar, het is voor mij nu een weekje Ibiza geworden Haha ook leuk. Hoop dat ik volgend jaar weer naar Azië kan. Ik wens jullie in ieder geval veel plezier!
groetjes Marijke