Wij willen dit jaar (juli/augustus) afreizen naar Montenegro. Nou willen we in 2 weken zo veel mogelijk van het land zien (we willen vooral veel doen! Raften, duiken, enz)
Nou zitten we te twijfelen tussen een vaste uitval basis met huurauto (willen vliegen) of een rondreis. Wie heeft er tips en wie weet waar je een evt rondreis kan boeken en aan welke prijzen we dan een beetje moeten denken?
We hebben ook gekeken naar rondreizen in Macedonië die zijn namelijk wel veel te boeken. Zijn er hier ook misschien mensen in Macedonië geweest en kunnen jullie ons dan de gelijkenissen/ verschillen vertellen?
ik ben zelf ook van plan om in juli/augustus naar Montenegro te gaan. Voor minimaal 2 weken. Ik ben zelf alleen nog aan het kijken met wie, want ik wil het liefst met een groep. Daarvoor ben ik eigenlijk gaan kijken op dit forum. Maar ik zie dat jullie niet vragen naar leuke reisgenoten, maar naar tips haha.
Aan de hand van wat jullie willen zien raad ik jullie vooral aan om te gaan rondreizen. Het is een erg groot land en het is zo’n zonde om op 1 plek te verblijven. De dingen die je nog wilt doen, raften en alles, kan dan ook nog als je van te voren kijkt waar je die dingen kunt doen. Die plaatsen kruis je dan aan en voor de rest kan je nog ter plekke bedenken waar je heen gaat
Wij zijn terug van een individuele rondreis in Montenegro: vliegtuig en huurauto op voorhand geboekt en betaald. Ginds een mooie reis en wandelingen in alle Nationale Parken. Echt prachtig, bovendien goedkoop.
Een aanrader dus !