individuele fietsreis langs de Lycische kust

Gespot op het WEB.

Persoonlijk vind ik hem wat hoog geprijsd, maar het idee is uitstekend.
Daarom toch maar een vermelding hier.
KLIK

Zeker niet goedkoop als je dan ook nog bedenkt dat het exclusief de vliegreis is, wel een hele mooie route

Bedenk ook: Wat zijn de kosten voor vergunningen, reserveringen, vervoer bagage, eigen voertuig of huurvoertuig, personeelslid en zijn eigen verdienste.

Wil je echt goedkoop, ga je op eigen gelegenheid, sleep je je bagage mee op je fiets en zoek je alles zelf uit. Alhoewel ik me afvraag of je aan het eind van de rit dan wel echt noemenswaardig goedkoper uit zal zijn. Op de keeper beschouwd scheelt het je, als je onder dezelfde omstandigheden overnacht, misschien maximaal 200 euro.

Dit is een reis waarbij de bagage achteraan gebracht wordt, je begeleiding hebt tijdens de tocht en je 's avonds met je vermoeide hongerige lijf ook niet nog eens op zoek hoeft naar een slaapplaats. Je kan de hele dag op het gemak relaxt in de rondte te kijken want alles is voor je geregeld. Je verliest geen tijd met het zoeken naar transfer of het wachten op bussen en ook de fiets hoef je niet zelf naar het huurpunt terug te brengen.
Voor dat stukje luxe mag je daarom best iets meer meer betalen vind ik.

1 like