Indische Rupees

Goedemorgen,

Mijn echtgenote is onlangs voor een korte business trip naar New Delhi geweest, zij heeft bij haar terugkeer niet de tijd gehad om haar resterende Rupees in te wisselen. Blijkbaar is het nu een probleem om buiten India Indische Rupees om te wisselen in Euro’s… Weet er iemand waar we deze eventueel alsnog zouden kunnen inruilen? Of is er iemand die ze zelf kan/wil gebruiken? We hebben 15x 500 rupees = 7500 (= +/- 130€, maar gezien de moeilijkheid om ze in te wisselen, zouden we met 100€ al heel tevreden zijn).

Wie kan helpen?

Alvast bedankt!

Carbo.

In België althans, misschien kan dit wel gemakkelijker in Nederland?

Misschien kan je eens proberen in één van de Indiase supermarktjes in de buurt van de Belgiëlei in Antwerpen ?

Beste,

Als je in de buurt van Turnhout woont, kan ik je wel helpen. Wijzelf wonen in India. Via mijn familie kan je ze wel wisselen. Die geraken dan op de één of andere manier wel in India. Pas even op de omrekenkoers is veel lager geworden de laatste tijd.
Voor meer info [EMAIL=“kim@2india.eu”]kim@2india.eu of www.2india.eu (Muthulaksmi tours en Travels)

Wij wonen in Amsterdam en gaan in November naar India. Als je ze nog niet kwijt bent?