India-- Werken Bij Zusters Van Moeder Teresa

Al sinds ik 13 ben wil ik graag bij de zusters van moeder Teresa gaan werken in Calcutta. Ze zorgen voor de armste mensen, mensen die anders gewoon op straat dood zouden gaan, worden door de zuster in huis gehaald, gewassen en met liefde verzorgd, en zo kunnen ze op een menswaardige manier doodgaan (ja, of beter worden natuurlijk)
Inmiddels ben ik bijna 22 en trekt het me nog steeds, ik ben van plan om in december 2003 te gaan maar ik merk dat ik het ook best fijn zou vinden als ik een reisgenootje had. Want het werk daar zal behalve erg mooi, ook erg zwaar zijn. en net als het rondreizen dat ik daarna wil doen lijkt het me fijner dat te kunnen delen met een reisgenootje.

Je hoeft niet perse gelovig te zijn om dit werk bij de zusters te doen, maar ja, veel mensen zijn dat wel. (Ik zelf ben Rooms - Katholiek) , Nog iets over mezelf : bijna 22 dus, bijna altijd vrolijk (dus o jee, als ik een keertje sjacho ben:) praatgraag, relaxed, enthousiast, chaotisch, nou ja, als je meer wil weten moet je maar even mailen

appi@freemail.nl