India of Maleisië in mei, wie gaat mee?

Hallo globetrotters!

Mijn collega tipte mij dat er op dit moment gigantisch goedkope tickets bij Malaysia Airlines te krijgen zijn naar Maleisië! Voor nog geen 500 euro heb je een retour, inclusief alle belastingen en toeslagen.
Dit maakt mij ongelofelijk blij!
Ik heb ook al zitten nadenken over India, maar aangezien het hier in de zomer stikheet is, lijkt mei me een betere reisperiode.

Ik werk in het onderwijs, en ben dus gebonden aan de vakanties. Daarom dacht ik erover 30 april te vertrekken, en zo’n 3 weken later, rond Pinksteren, weer terug te komen. Daarvoor moet ik een extra week vrij nemen, en dat moet nog even besproken worden met the big boss :wink:

Wie is er net zo enthousiast als ik!??
Ik hoor het graag!

Groetjes, Kim

Hoi Kim!

Ik zoek ook nog een reisgenoot voor India! Ik ga eerst 3 maanden naar Sri Lanka in februari, en de laatste 3 weken naar India. Mijn tickets zijn al geboekt en mijn terugvlucht staat op 27 mei vanaf Delhi naar Amsterdam. Mijn vlucht van Sri Lanka naar India is nog niet geboekt dus daar heb ik nog speling in. Ik dacht zelf aan 8 à 10 mei. Ik weet alleen niet uit m’n hoofd of dit uitkomt met jouw schoolvakanties. Doordat ik vanaf Delhi vlieg ben ik wel genoodzaakt om in het Noorden van India te blijven, India is te groot om in 3 weken doorheen te gaan (lijkt me).
Maar ik denk zelf dat ieder deel van India ontzettend indrukwekkend is dus dat opzich niet zoveel uit maakt. Als je hier iets mee kan, let me know!

Liefs Mieke

Ha Kim!

Je bent een van eerste die ik hier vind die ook voor een wat kortere periode lekker op reis wil :slight_smile:
Natuurlijk zou ik ook wel een aantal maandjes wegwillen, maar voorlopig ben ik ook nog gebonden aan mijn werk. 3 weken zou perfect zijn. En mei kan qua seizoen daar nog net.
Ik loop al een tijdje met allerlei plannetjes rond en ben me nog erg aan het orienteren. Maar tot nu toe heeft Maleisie/Borneo mijn hele grote belangstelling.

Misschien leuk om even verder te praten?! Je mag me mailen op [EMAIL=“marloes_c50@hotmail.com”]marloes_c50@hotmail.com

Groetjes!

Marloes

Me email is [EMAIL=“m.lakeman@hotmail.com”]m.lakeman@hotmail.com, ook wel handig!

Hallo,

Ook ik ben van plan om rond mei 2010 Malaysië te bezoeken. Ik heb veel van de wereld gezien, maar Malaysië en dan met name Kuala Lumpur staan bij mij bovenaan het lijstje. Ik weet niet of je nog plannen hebt om rond die data te gaan maar msschien kunnen we kijken of het mogelijk is om samen die kant op te gaan. Ik hoop snel van je te horen.

Gr. Umuk

Hoi Kim,

Laat ik nu dezelfde plannen hebben…
Beide landen staan op mijn verlanglijstje en aangezien ik de reis dit jaar niet van de Sint krijg moet ik hem zelf maar gaan boeken!
Ik ben niet afhankelijk van een bepaalde periode maar wil wel graag in het voorjaar.
Ik ben eerder in Azie en Afrika gweest, samen met een vriendin lekker backpacken, veel zien en doen, maar ook lekker in een hangmatje relaxen op zijn tijd. Mijn reisgenoot zit nu in Venezuela, vandaar dat ik via dit forum op zoek ben gegaan naar een reisgenoot. Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten die ook van reizen houden!

Mail me maar als je interesse hebt.

Groet, Ellis

Hallo iedereen,

Wie gaat er allemaal richting India?

Eerst het Zuiden zo richting Noord