India in oktober 2006

Hoi,

Ik ga van 1 oktober t/m 3 november naar India en wil beginnen in Delphi. Aagezien India niet het meest geschikte land is om alleen door heen te reizen ben ik toch op zoek naar een reisgenootje.

Ik ben een jonge dame van 24 jaar en woon in Haarlem. Ik heb 2 jaar geleden 4 maanden alleen door zuid-oost azie gereist en dat is me prima bevallen. Als je eenmaal weg bent geweest dan wil je niet meer anders…vandaar dat de rugzak weer uit de kast wordt gehaald…

Mocht je ook plannen hebben om het prachtige India te gaan ontdekken in oktober…stuur maar een reactie, ik ben benieuwd.

Groetjes Fleur

hoi Fleur!

Ik ga in september/ oktober ook naar India. Ik zal eerst 2 weken met 2 vriendinnen in zuid-india (bangalore, chennai en omgeving) reizen en daarna ga ik alleen door naar Delhi. Van 30 september tot 9 oktober ben ik dan alleen in Delhi. Toevallig he! Ik ben van plan om die week vooral de touristische hotspots te bezoeken (delhi zelf uiteraard, agra, jaipur, misschien ramthambore national parc)… de zogenaamde golden triangle zeg maar. Wat zijn jouw plannen?

Ik ben een meisje van 23 jaar en woon en werk in Rotterdam. Dit wordt mijn eerste x in azie en eigenlijk ook de eerste x dat ik echt ga backpacken. Ik heb er superveel zin in maar het me toch wel fijner om met iemand samen te reizen aangezien ik ook wel negatieve verhalen hoor. En bovendien gezelliger!

Groetjes Suzanne

Hoi Suzanne,

Heb je mn berichtje ontvangen? Ik heb ff een mailtje gestuurd naar je hotmail. Ik heb inmiddels geboekt. Ik kom de 30e aan in Delphi…dus dat komt goed uit.

Hoop wat van je te horen.

Groetjes van Fleur