Ik ben van plan om begin augustus een aantal dagen een project in Hyderabad te bezoeken, waar ik 2 jaar geleden vrijwilligerswerk gedaan heb.
Daarna wil reizen door India en daarvoor zoek ik een reisgenoot. Ik wil graag Goa en Agra zien, verder heb ik nog geen concrete plannen. Begin september moet ik terug zijn, want dan begint mijn studie weer.
Lijkt het je leuk om mee te gaan of een stuk samen te reizen? Let me know!
Als je in augustus in Laos, Cambodja, Vietnam of Thailand wilt reizen en je zoekt nog een reisgenoot… Laat het me even weten. Ik heb nog niets vaststaan en deze landen wil ik zeker een keer bezoeken!
Hoi Martine,
Weet je al wat je van plan bent? Wordt het Hydrabad of rondreizen ergens anders in Azie?
Ik ben op het moment in India en ik zoek een leuk gezellig reismaatje. Nu ben ik in Leh, maar volgende week ben ik in Delhi. Vanauit Delhi wil ik naar Rajastan gaan.
Zin om mee te gaan?
Ik zal mezelf even voorstellen; ik ben Mirte, 27, uit Utrecht en ik ben docent tekenen handvaardigeid.
Zoek nog een reisgenoot en sta open voor van alles. Het plan is om minimaal twee weken in India te blijven in de maand augustus. Ik hoef niet per sé met zn tweeën te reizen, maar zou het leuk vinden om in ieder geval in het land zelf een reisgenoot te hebben waarmee ik een paar dagn mee kan doorbrengen. Ben geïnteresseerd in boeddhisme, cultuur, hindoeïsme. Activiteiten als fietsen, wandelen en meer lijken me leuk om te doen.