Ik ben van plan om in de zomer met een paar vrienden naar turkije te gaan. nu hebben we een heel mooi hotel gevonden, maar dit ligt in het plaatsje Incekum, zo’n 20 km van Alanya. Nu vraag ik me af of het wel leuk is om daar heen te gaan… is er wel een mogelijkheid om uit te gaan? en hoelang doe je erover om in side en alanya te komen? kun je ook in side en alanya uitgaan? en hoe is het plaatsje zelf, zijn daar ook wel leuke dingen te doen? we zijn allemaal rond de 19… hoop dat iemand wat info voor me heeft!
Zal wel ergens één van die nieuwe hotels langs het strand zijn denk ik.Ben reeds gans de week in Side en we zijn reeds 2 maal naar Alanya gereden voor zaken 45 km van side, dus zal er ergens tussen in liggen.Maar zeker een nieuwe vakantieplaats.Er zal wel niet teveel te beleven zijn,voor het ogenblik maken ze hier nu overal nieuwe vakantiedorpen, maar het hotel zal wel alles te bieden hebben, en Side op de ene kant en Alanya op de andere kan op amper een 2Okm zit je goed voor uitstappen en ook s’avonds eens op stap te gaan. Wat is 2O km in Turkije? Side is mooi,gezellig niet zo groot als Alanya,maar beide badplaatsen zijn fantastisch. Huur een auto of een sjeep en je kan overal voordelig naartoe.
Groetjes uit Side,
Franka
Hi
Ik zelf zat in alanya afgelopen zomer en mijn vriend woont in avsallar, dat is een plaatsje aan de kust van incekum tussen alanya en side in zeg maar. van incekum naar alanya gaat heel makkelijk met een dolmus wat ongeveer 25 minuten duurt, ik zelf deed dat elke dag om zo naar me vriend te gaan. naar side zou ik niet weten hoelang dat duurt.
uitgaan is niet echt spectaculair daar, dan zou ik echt naar alanya gaan maar na 2 uur snachts rijden er alleen geen dolmusjes meer, taxi van alanya centrum naar incekum moet je ongeveer uitgaan van 25 tot 30 euro. incekum heeft een klein centrum maar is meer met rustige restaurantjes en 1 bar. als je goed wilt stappen moet je naar alanya.
ik zelf ben 18 en had het prima naar me zin om uittegaan in alanya, veel mogelijkheden van mooie discotheken tot leuke bars. als je de naam van het hotel geeft heb ik misschien een beter idee erover! heb zelf veel hotels bezocht aan de kust van incekum en heb veel gezien aangezien ik elke dag overal langs reed ![]()
succes !
Pet
bedankt voor de reacties! het gaat om hotel green fugla, ben je daar toevallig ook geweest? ben nu wel heel erg aan het twijfelen want we willen redelijk vaak uitgaan en dan is het toch wel een eind… nouja hoop dat je misschien nog wat meer info hebt! ![]()
hallo!
green fugla ken ik inderdaad. het is een super mooi hotel maar dus wel ver van het centrum. als je echt zo’n mooi luxe hotel wilt als dat, zit je altijd wel buiten het centrum. in het centrum zijn vaak kleinere en simpelere hotels, ook prima maar niet super de luxe als green fugla.
Er zijn ook prima hotels vlakbij het centrum dus. alleen niet zo’n paradijsje als die ![]()
succes!