Ontvlucht jij de winter of juist de zomer van Nederland door te gaan reizen? In welk seizoen ga jij het liefst naar Italië?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je mening toe!
Ontvlucht jij de winter of juist de zomer van Nederland door te gaan reizen? In welk seizoen ga jij het liefst naar Italië?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je mening toe!
Ik ga in augustus graag naar italie,omdat de italianen dan verlof hebben.Dan is het gezellig druk en hoor je italiaans,anders is het meestal duits of Russisch en is er zo geen italiaanse sfeer.In het voorjaar ben ik nog nooit in Italie geweest.Moet ook fijn zijn.:cheer:
Ik ga meestal in het voorjaar EN in het najaar richting Italie. Dan is het tenminste redelijk rustig en veel en veel goedkoper. (We blijven uiteindelijk Nederlanders).:vak01::cheer::vak02:
We gaan eigenlijk iedere zomer maar toch heeft de herfst de voorkeur. Er zijn dan heel erg weinig toeristen en het is een stuk goedkoper. Ook de temperatuur is vaak nog erg aangenaam.
naar Toscane en Umbrië reizen wij graag in het voorjaar en voor een strandvakantie in de zomer.
Wij gaan altijd in de zomer naar Italië. Dit komt ook gedeeltelijk doordat ik danmijn verlof verplicht moet nemen. Nu in november gaan we voor de eerste maal nog eens enkele dagen. We gaan naar Cinque Terre. Dit kan nooit slecht zijn.