We gaan vaak naar Italië, maar wat doe je daar nou precies? Ga je sporten, de cultuur proeven of ben je op bezoek bij familie? Of houd je toch meer van relaxen?
Stem hierboven en vul eventueel je stem aan met een reactie hieronder!
We gaan vaak naar Italië, maar wat doe je daar nou precies? Ga je sporten, de cultuur proeven of ben je op bezoek bij familie? Of houd je toch meer van relaxen?
Stem hierboven en vul eventueel je stem aan met een reactie hieronder!
wij houden van de combinatie,cultuur proeven,maar dan op de relaxte manier.ik zal een voorbeeld geven.we zitten op 1 plek,sorrento en gaan vandaar op eigen tempo naar napels,pompeij,almalfikust capri.etc.voor ons de beste vakantie!
Italiê is voor mij het ideale vakantieland, omdat het mogelijkheden biedt voor diverse soorten vakanties: sportief (b.v. bergwandelingen), zon, cultuur, steden, etc. Al deze activiteiten doe ik graag, dus Italië is voor de hoofdvakantie vrijwel altijd mijn bestemming.
Ik ga het liefste gewoon naar Italië toe. De ene keer naar een stad, de andere keer naar vrienden (ik heb daar 1,5 jaar gewoond). Maar ik kom ook graag aan het Comomeer om daar heerlijk van de rust, het meer en het weer (als het mee zit) te genieten.
Kortom: als het maar Italië is!
Om het “anders” even toe te lichten:
De fantastisch gastronomische verwennerijen in Italie zijn voor ons vooral de reden om naar Italie te gaan. Alle heerlijke winkels en markten met de meest zalige ingredienten; we krijgen er niet genoeg van !
Tel daarbij op het lekkere weer (sorry: niet in de zomer, veel te heet!) in voor- en najaar, een terras, een wijntje en wij zijn geheel tevreden! En natuurlijk een auto vol spullen mee terug naar Nederland, zodat we het vakantiegevoel zo lang mogelijk (liefst met vrienden) kunnen vasthouden…