Hoe vaak ben jij in Italië geweest? Ben je een echte Italië fanaat of vind je het na 1 keer wel mooi geweest?
Vink aan hoe vaak jij in Italië bent geweest en geef bij de berichten eventueel aan om welke reden dat was. Denk aan vakantie, werk, familie bezoek, etc.
Stem hierboven in de peiling en licht je antwoord eventueel toe.
regelmatig gaan mijn man en ik met vakantie naar Italië. Steeds in een ander gebied en als het mogelijk is de laatste 1 of 2 dagen nog even naar Rome. Het blijft een fantastisch vakantieland.
we zijn zo dol op Italie dat we er zelfs een huis hebben gekocht. We kunnen er niet genoeg van krijgen ! Hebben de caravan bij het huis staan en gaan van daaruit naar andere gebieden in Italie.
Wij zijn al 7 keer naar Italie geweest.
Afgelopen jaar heeft onze dochter een half jaar stage gelopen in San vincenso op Park Albatros.
We zijn er vorig jaar toen 3 keer heen geweest .
Eerder gingen we altijd naar het Gardameer.
We vinden het een heerlijk vakantieland, en ook het eten is heerlijk:zon02:
Vanaf 1976 tot ca. 1990 eenmaal per jaar. Vanaf 1990 tweemaal per jaar naar Italie, Vanaf 1976 naar onder andere Gardameer, kust Venetie, Adriatische kust bij Punta Marina (16 jaar), Bologna, Brescia, Milaan, Venetie, Rome, Napels en omstreken en ettelijke keren Toscane. In totaal denke ik ongeveer 40-50 keer Italie.
Voor vakantie ben ik 20 keer in Italië geweest in verschillende streken. Dit jaar gaan we weer. Italië is een heerlijk vakantieland met veel mogelijkheden. Bergen, heuvels, strand, cultuur, lekker eten en natuurlijk veel zon. :zon02:
Mijn man en ik gaan elk jaar in de bouwvakantie, naar Italie. En we zijn het nog niet beu. In maart ga ik alleen naar Venetie, op taalcursus. Ik verheug me daar nu al op.
Wanneer wij niet meer werken, ongeveer over 7 jaar, willen we een keer in het voorjaar, met de caravan een lange reis door heel Italie gaan maken. We zijn nu nog niet verder gekomen dan Napels.
Dit jaar gaan we voor de 8ste keer, het is met verve ons favoriete vakantieland.
Dit jaar gaan we voor de 1ste keer naar Le Marche, gevolgd door nog een weekje Umbrië.
We zijn 1 keer naar Sorrento geweest, en verder naar de Venetiaanse Rivièra, het Gardameer (noord-en zuid), en Toscane.
Vele malen in Noord-Italie geweest voor vakantie en familie rond Quero.
Heel mooi daar en gezellig, vooral met de dorpsfeesten en de grappa…!!!
Theo Tuitel.
Als kind ging ik met mijn ouders iedere zomervakantie naar het Gardameer. En later als volwassene met man, kind en ouders naar de zelfde vakantiebestemming aan het Gardameer.Verder heb ik Rome en Sardinie geweest. En in de winter met de hele familie naar Selva in de Dolomiti om heerlijk de Sella Ronde te skien. Kortom wij als familie zijn dol op Italie. Het land de bevolking het heerlijke eten en de cultuur.
Meer dan 20 keer; mijn schoonouders woonden in Verona dus elke zomervakantie op bezoek. Nu ook 3 keer Sicilie, 1 keer Toscane en 2 keer Golf van Napels. Heerlijk land italie!