AAnkomende mei wil ik naar Equador vertrekken. Vliegen op Quito en daar een paar dagen blijven om vanuit daar verder te trekken . ( Otavalo, Banos, Cuenca, Cajas, en most of all, de indianen voorbij San Cristobal. Als de hoogteziekte niet te erg wordt de BIG Ten en de Chimborazo of de Cotopaxi beklimmen. Of ik nog verder naar Peru doorreis weet ik nog niet zeker. Wil veel zien doen en fotograferen maar vooral relaxen, genieten en veel pret maken met en zonder de locals. Geen heel strak program dus. Ben jij lekker relaxed en heb je zin om mee te gaan? ( Het is nl niet erg veilig daar alleen als vrouw)mail me dan met jouw ideeen en vertel waar jij zin in hebt. Dan komen we er wel uit. Ik wil ongeveer 4-5 of max 6 weken reizen.
Ben zelf dertiger . xxx
Hoi,
Ik ben Frans (46) en heb zin in een langere vakantie naar een boeiende bestemming, zowel qua cultuur als natuur. Wil dit graag ondernemen met een boeiend iemand (liefst vrouw) omdat ik zo’ n trip graag deel en samen beleef.
Wel moet er een soort van klik zijn wat mij betreft want ik hoef niet zo nodig met iedereen op vakantie. Overigens heb ik wel een relatie maar onze vakantieplannen zijn dit jaar weinig op elkaar afgestemd. Equador staat nog op mijn lijstje en daar zou ik me nader op kunnen gaan orienteren. Wil je meer van me weten dan kan ik meer uitgebreide informatie mailen incl. foto.
Groet, Frans