Hoeveel tijd moet je uittrekken voor een reis door Afrika?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Hoeveel tijd moet je uittrekken voor een reis door Afrika?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Afrika is het 2e grootste continent ter wereld. Je hebt maanden nodig om dat te ontdekken!
Je kan het natuurlijk in stukjes hakken… dan nog zou ik minimaal een maand per stukje nemen!
maar hoe langer je kan blijven, hoe veel beter!
Afrika is voor je op zijn best als jij zelf het tempo kan overnemen!
Hoi,
Ik vrees dat je met één leven niet genoeg hebt om Afrika te ontdekken, zelfs niet met de moderne middelen van tegenwoordig!
Van Egypte tot Marokko, van Tunesië tot de Kaap… de Goede HOOP!
Ook al zijn we in de 60, we blijven dromen…
Heb met een Landrover van Marokko tot Kaapstad gereisd een hele tijd geleden . Dit gedaan in 3 maanden wat veel te snel is. Maar je hebt dan toch geproefd van het Afrikaanse continent .
Was begin dit jaar nog in Congo … dit blijft toch de max .
Groetjes,
Julio
Wij rijden regelmatig via diverse routes richting landen als Mali, Burkina Faso en Niger. Wil je ook eens mee, mail me. Je kan je eigen tempo bepalen en ook de manier van reizen is in overleg. Eind maart, begin april staat er al weer 1 op de planning met als eindbestemming Niameh (Niger)!
Groet, Leon
Hallo,
Gaan jullie voertuigen wegbrengen of wat is de bedoeling ?
Graag maar info hier over .
Groet,
Julio
Inderdaad, we hebben een redelijk comfortabele truck voor iemand in Niger hier gekocht en we gaan die naar Niger brengen, route in overleg. Meer info, mail me even prive.
groet, Leon
Hallo Leon,
Da’s interessant, ben zelf iemand uit een transportbedrijf .
Kan je je mail adres even geven aub ?
Groetjes,
Julio
Flauwe vraag. Je hoeft er niet te wonen. Ik heb als kind twee jaar in Tanzania gewoond en veel gezien, maar nog steeds alleen maar van een klein deel van Afrika. En inmiddels een keer of 10 terug geweest ( Tunesië, Egypte, Marokko, Kenia, Tanzania), maar al ga je 1000 keer, er valt steeds opnieuw iets te ontdekken.
Dit zijn goede berichten
Stuur graag meer details op van je reis naar westafrika
gr Klaas