In februari twee weken naar Guatemala/Honduras/Nicaragua

Wie gaat er in februari gezellig mee naar Midden-Amerika? Route staat nog helemaal niet vast, twijfel nog tussen Guatemala, Honduras en Nicaragua en wil het liefst twee landen bezoeken. Periode staat wel redelijk vast ivm geplande vakantie. Zal tussen 6 en 20 februari uit en thuis moeten zijn. Eventueel ook nog mogelijk om dit een weekje op te schuiven/verplaatsen.

Ik vind het leuk om veel te ondernemen maar hou ook van dagen luieren op het strand. Iemand met hetzelfde idee?

Min of meer hetzelfde idee (zat te denken aan Columbia o.a.) voor dezelfde periode. Ben je nog op zoek naar een reisgenoot?

Klinkt heel goed. Heb je ook de mogelijkheid iets langer te gaan want met vlucht erbij is 2 weken wel erg weinig.

Groetjes Eva

Ik heb ongeveer hetzelfde idee, maar dan voor de maand januari. Is er iemand die ook in januari weg zou kunnen? Mijn plan is om 2 weken Spaanse les te nemen in Nicaragua en daarna nog 2 weken rond te reizen. Wel nog op zoek naar een gezellig reisgenootje (vrouw). Wie lijkt het leuk om aan te sluiten? Ik ben 31 jaar, hou van natuur en cultuur, hiken, maar ook relaxen op het strand.

Groetjes, Judith

Hallo Judith!

Misschien ben ik de juiste persoon. Ik wil richting Honduras guetemala. Ben al in Nicaragua geweest. Wil ook Spaanse les nemen. Heb je FB dan kunnen we contacten?

Gr.

Charlotte adan