Mijn naam is Harco en ben 32 jaar en van kinds af aan al een hele grote fan van de “American dream”
Ik will jullie graag even een vraag stellen.
Ik heb vandaag mijn esta aanvraag gedaan en daar een fout in gemaakt. ik denk dat ik door mijn dislectie de vraag verkeerd heb begrepen. bij de laatste vraag heb ik daarom ja ipv nee geantwoord. Ik kreeg dus het bericht dat ik niet naar de VS mocht reizen.
Allemaal door verkeerd te klikken.
Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand mij misschien vertellen wat ik kan doen om dit op te lossen.
De vlucht staat geboekt oer 3 weken dus ik ben helemaal in de stress.
Hi Harco. Ik heb geen ervaring met het maken van een fout maar vond dit: https://esta.cbp.dhs.gov/esta/WebHelp/helpScreen_nl.htm#How can an applicant correct a mistake on their application?
Als het gelukt is laat het even weten aub.
Yeehaw
Hi Yeehaw,
Ik heb gisteren gemaild naar de instantie van ESTA. dat kon via een hulp veld. Volgens mij via dezelfe site waarvan jij de link stuurde. ik heb inmiddels een response gekregen waarin ze me melden dat ze de aanvraag expired hebben en ik het 24 uur de tijd moet geven voordat ik re-apply. Ik ga dat voor de zekerheid vrijdag doen. dan is het ongeveer 72 uur geleden… (just in case).
Ik laat even weten of het is gelukt. bedankt voor het meedenken !
“Ik heb geen ervaring met het maken met een fout”…Dat staat wel erg l… zo. Ik ben beroemd om mijn fouten maar toevallig niet met het invulllen van dat Esta formulier Ik heb mijn formulier even nagekeken, en inderdaad, allemaal “Nee” Ik heb trouwens geen adressen ingevuld “waar u in de Verenigde staten verblijft” Dat weten we nog niet namelijk. Dat bleek geen bezwaar.
Succes!
Yeehaw