ESTA wel/niet opnieuw indienen

Beste reizigers,

In november 2014 zijn wij met familie naar Florida gegaan voor een weekje pretparken. Voor deze reis hebben wij uiteraard ESTA ingevuld en direct goedkeuring ontvangen. Nu gaan wij in januari 2015 wederom een week naar Amerika. Dit keer is Denver de bestemming. Nu hebben wij een vraag met betrekking tot ESTA.

ESTA is twee jaar geldig. Je hebt een mogelijkheid om het adres van je bestemming (vakantieadres) te wijzigen. Echter niet je vluchtnummer. Dienen wij nu opnieuw een ESTA formulier in te vullen of volstaat het om in het huidige toestemmingsformulier van ESTA alleen het eindadres te wijzigen?

Hopelijk zijn op dit forum reizigers die ons kunnen helpen. Bellen naar ESTA is namelijk geen aanrader zijn we achter gekomen.

Bedankt voor de hulp!

Ik ben vorig jaar via de VS naar Peru gevlogen en een maand later weer terug. Ik heb niet mijn vluchtnummer gewijzigd halverwege de trip.

Wij zijn met eenzelfde Esta twee achtereenvolgende jaren naar VS gevlogen en hebben niets aangepast. Ik heb gemerkt dat het paspoortnummer wel moet kloppen. Vlak voordat mijn paspoort verliep ontving ik bericht dat mijn Esta ook zou verlopen en ik een nieuwe diende aan te vragen.