In de herfstvakantie naar Alanya!

Mijn naam is Robin, 20 jaar, vrouw en woon in het Zuiden van Nederland. Ik vind het geweldig om te reizen en om kennis te maken met andere culturen en vooral om een vreemde taal aan te leren.

Doordat mijn vriend in Turkije woont wil ik graag terug reizen in de herfstvakantie zodat ik hem weer kan zien. Alleen reizen naar Turkije zie ik niet zitten en dat staan mijn ouders ook niet toe. Heel begrijpelijk natuurlijk .

In de herfstvakantie wil ik graag van 18 oktober tot 25/26 oktober naar Alanya . Door een positief verblijf wil ik graag weer in hetzelfde hotel verblijven, namelijk het Blue Sky Hotel . De kosten van het verblijf in het All- Inclusive hotel, inlcusief vlucht en transfer van de luchthaven naar het hotel bedragen tussen de €450,- en €600,-. Doordat de exacte einddatum nog niet vast ligt kan ik geen vast bedrag doorgeven . Doordat ik een student ben kan ik helaas niet op vakantie buiten de hoogseizoenen om :(.

Nu ben ik opzoek naar een/meerdere reispartner(s) die ook graag in de herfstvakantie graag een weekje naar Turkije wilt. Het lijk me gezellig om samen activiteiten te ondernemen, maar ook om af en toe zelfstandig wat te doen/ondernemen.:cheer2:

Hoi!! Leuk berichtje! Ik wil ook heel graag naar alanya dan? Of heb je al n reisgenootje gevonden?
:dag:

Halloo !:slight_smile:

Ik heb de vakantie inderdaad al geboekt :slight_smile: maar je bent nog altijd van harte welkom om mee te komen :slight_smile:

Okee leuk!! Wann ga je precies? En vanaf waar vlieg je? En heb je al n reis genootje of niet? Haha veel vragen, zullen we effe op fb kletsen? X

Tuurlijk :slight_smile: ik voeg je wel toe op fb. Wat is je naam? :slight_smile:

Julie crombag :slight_smile:

ik hoop dat ik de goede heb toegevoegd…

Ja heb je!! Maar was effe heel druk, m’n fb chat is altijd super irritant. Zullen we appen? Dit is mijn nr: 0621865425 :slight_smile: spreek je zo daar ok? X

Hallo ik las dit eventjes zo door en wou toch even zeggen dit is een openbaar forum, Julie je telefoonnummer is nu beschikbaar voor iedereen ik weet niet of je dat beseft? Sorry wou je even waarschuwen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app