In 5 maanden door Azië en Afrika...

25 jarige tekstschrijfster zoek reismaatje
Mijn naam is Renée (in vrouwlijke vorm) en ik ga een reisje maken. Mijn doel is om met m’n backpack op de trein te stappen in Moskou via Mongolië richting China. Verder ben ik enorm nieuwsgierig naar o.a. Vietnam, Cambodja, Laos en Thailand. Ook wil ik graag m’n roots gaan zoeken in Indonesië. De 5 maanden sluit ik graag af met het ontdekken van de schoonheden van Afrika.

5 maanden lang rondreizen en avonturen beleven is het doel. En uiteraard zullen daarbij de nodige feestjes en gezelligheid niet ontbreken.
Dus… ben jij wel in voor wat lol en durf jij het aan om met mij de wereld te veroveren? Laat het me dan maar weten!

Hoi Renée,

Je plannen klinken erg goed!
Wanneer ben je van plan om op reis te gaan?

Ik ben benieuwd.

Groetjes!

Hai Chantal (?),
Het is de bedoeling dat ik/we half januari in het vliegtuig stappen. Eind juni wil ik weer terug zijn.
Groetje!

Ik zou je willen meegeven: plan niet te veel! 5 maanden lijken lang, maar het valt in de praktijk toch tegen wanneer je zo veel landen wilt zien. Realiseer je dat je dan erg moet gaan haasten en uit ervaring weet ik dat dit niet prettig is. Ik heb in 5 maanden Japan, een aantal steden in China, Vietnam, Cambodja, zuid-thailand, Maleisie en Indonesie gezien en ik vind achteraf dat ik te weinig tijd had voor elk land. Ik heb me af en toe moeten haasten en dit is jammer, want het is juist fijn om in een cultuur van een land te duiken en jezelf daarvoor wat tijd te geven. Veel succes!