Hello Hello… mijn naam is Renée en ik kom uit het Noord-Hollandse Obdam. En ik ga 'n reisje maken!
Van Moskou, via Mongolië zomaar naar China. Daarna wil ik graag richting Thailand, Laos en Cambodja om daarna mijn roots te zoeken in Indonesië. Van daar uit is het plan om over te steken naar het prachtig Afrika. (Van half januari 2011 till half juni 2011)
Wanna come??
lijkt me super!!
Ik ben 22 en woon in brussel. Ik ben van plan men job op te geven en volgend jaar te reizen, alleen zijn er zoveel leuke landen en dingen die ik wil zien dat ik het helemaal niet meer weet. Maar de reis die jij wil maken lijkt me super…
Wow, succes en veel plezier. Ik wil ook die kant op, maar pas over 1,5 jaar. Want first things first. Houd ons up to date ![]()
Hej man,
Goed plan, i’m gonna do the same. De eerste van volgende maand begin ik en pak ik de trein richting China vanaf daar waarschijnlijk Filipijnen.
Wanneer vertrek je?
gr
Aanpassing, bericht nu goed gelezen.
Veel succes man, ik kan je vast wel wat tips geven vanaf volgende maand.
hallo renee, Ik ben jonas.
Ik heb hier ook veel naar gekeken, maar dat schijnt toch wel heel duur te zijn als je dat helemaal georganiseerd doet. Maar als je de treinkaartjes in het land zelf koopt dan is het goed te doen!
Mij lijkt het ook een heel gaaf idee. Maar het is in januari wel hartje winter hé. Ik was al bijna van het plan afgestapt. Maar het lijkt mij echt een heel gaaf idee!! ik wil wel mee. Ik ben 19 en bezig met een tussenjaar/ veel werken, ik wil dan binnen kort op reis gaan.