Reisgenoot gezocht!! Azië 27 Juni t/m 17 Augustus

Hallo!

Afgelopen zomer ben ik met de trans-Mongolië express van Moskou, via Mongolië (met een adembenemende tussenstop) naar Beijing gereisd. van daaruit ben ik door het binnenland van China afgereisd naar Hong Kong, waar ik na 6 weken tijd en veel gezien en meegemaakt te hebben mijn reis eindigde. Dit was me heel erg goed bevallen en ben daarom ook weer toe aan een nieuw avontuur.

Komende zomer wil ik weer een soort gelijke reis maken, maar dan natuurlijk weer over een ander traject, om zo weer veel nieuwe dingen te zien van de wereld!

Omdat ik afgelopen zomer vanuit Hong Kong naar huis gevlogen ben, wil ik graag ook daar weer mijn reis beginnen. Het is een erg leuke stad, waar veel te beleven valt en veel dingen te zien zijn! Zo heb ik even de tijd om te acclimatiseren in een bekende omgeving en me voor te bereiden op het komende avontuur.

Na een dag of 2 in Hong Kong geweest te zijn wil ik graag verder het binnenland van China in. Mijn bedoeling is om vanuit Hong Kong richting Chengdu te reizen, om van hieruit op de zogenaamde Himalaya express te stappen richting Tibet.

Na een kort verblijf hier wil ik graag verder gaan richting Nepal, om vervolgens van hieruit weer verder te reizen richting India, met als eind bestemming New Delhi, van waaruit ik rond 17 Augustus weer huiswaarts wil vliegen.

Het is maar een grove uitzet van de plannen die ik heb, want ik heb geleerd tijdens mijn afgelopen reis dat er zoveel dingen op je pad komen, dat je er tussenin niet veel moet plannen, maar gewoon moet zien waar je uit komt! Genoeg te doen en te beleven!!!

Nu ben ik op zoek naar iemand die hier ook in geinteresseerd is, of misschien wel een soortgelijke reis wilt gaan maken?

Laat het me weten, dan kunnen we er verder over praten…

Groetjes

Noel

Hey Noel,

Ik ga zelf ook nr azie maar wel een stuk lager! van thailand nr maleisie nr Borneo of Bali. Any chance dat je alsnog die kant op gaat ?

gr. Robina

hoi noel!
ik wil ook graag die kant op en ook graag nog langs thailand, rond dezelfde tijd dus dat is er mooi!
mail me anders met je plannen en iets over jezelf (hoe oud ben je, waar kom je vandaag, etc)

en robina, jouw landen wil ik ook graag zien! misschien kan je me ook even mailen, want thailand was mn eerste doel, maar aangezien ik heel azïe wil zien spreekt noel 's reis me ook erg aan.
misschien kan jij ook je plannen mailen?!

groetjes!
renee

email: [EMAIL=“renee_tje@live.nl”]renee_tje@live.nl (renee _ tje @ live . nl)