ik zoek werk en woning in punta cana

Hallo,

Ik ben tamara 30 jaar en wil zo snel mogelijk naar de dominicaanse republiek vertrekken.
Ik zoek zo snel mogelijk een woning en werk.
Kan iemand mij hierbij helpen. Alles is welkom.

Heb ik van te voren al een recidencia nodig of is niet niet mogelijk.

Ik hoop dat mensen mij willen helpen.

Kijk eens op de site DR1.com. Hier vind je veel informatie over de Dominicaanse Republiek.In de sectie forum kun je diverse onderwerpen nalezen.Hier ook informatie over verblijfsregistratie.Ik weet niet wat de reden is dat je zo snel mogelijk wil vertrekken maar realiseer je wel dat een baan vinden daar heel moeilijk is.ER is grote werkloosheid en als "buitenlander"is de kans zeer klein.Je kunt beter vanuit Nederland een baan zoeken en dan je opties onderzoeken.Je kiest voor een derde wereld land en realiseer je dat het niet allemaal zo goed georganiseerd is als bij ons in het land.Wil je meer weten dan kun je contact met mij opnemen

hallo

Bedankt voor je mail.
zou je mij een priverberichtje kunnen sturen?
Waar woon jij?

groetjes Tamara

Hoi Tamara,
Mag ik jou er op wijzen dat het niet toegestaan is om je emailgegevens te posten! Dit i.v.m. Spambots/Spiders/Crawlers die data en email adressen verzamelen voor vervelende doeleinden.
Contactgegevens kan men het beste uitwisselen door elkaar een Personal Message te sturen.
Met vriendelijke groet,
georgessiam,Forum Admin.

Je moet een visum aanvragen. Met dat visum in uw paspoort en de nodige papieren kan je dan hier een residencia aanvragen