Binnenkort emigreren

Hoi:zon02:ik ben tamy ik wil graag contact met nederlanders die daar al een werk hebben of gaan hebben en daar wonen of gaan wonen ik wil daarheen gaan en het proberen

hallo tamy,
ik ben ton en woon al 11 jaar,
wat wil je voor werk hier doen,en waar wil je gaan wonen,
laat ,t horen en ik kan je mss helpen,bijstaan,
grt

jhaa ik woon nu in nederland mijn moeder is dominicaans ken veel van de dominicaanse mijn ik heb een eigen huis in san pedro de macoris in het westen en heb dominicaans rijbewijs heb ervaring in de horeca en kan heel veel ik heb niet echt een idee wat en waar ik iets wil gaan doen

tammy,
ik heb in boca chica gewoond ken san pedro goed,
mail me op mijn prive mail.
[EMAIL=“de_nicole_salon@hotmail.com”]de_nicole_salon@hotmail.com
beso

de_nicole_salon@hotmail.com

moet ik steeds streepjes dertussen in doen?
ben je nu on?

ja,ik heb ,m ontvangen.

Wij hebben een huis gekocht in Juan Dolio. Graag wil ik nu werk vinden maar het schiet niet echt op. Wie kan mij verder helpen?

hallo,
ik ben ton en woon hier 11 jaar,
je kan me bellen op 829-6964851,
mss kan ik je helpen.

Mijn naam is andre en ben nu woonachtig op curacao. ga per 1 augustus de oversteek maken naar de dominicaanse republiek om me bij mijn vrouwtje te voegen.
wat zijn de dingen waar ik eventueel rekening mee moet houden bij verhuizing.

invoerrechten over inboedel / documenten / verzekeringen / overschepen auto???

thanks

hallo Ton,
ik ben Wim en ga 13 juni naar de Dom.Rep., als je het niet te druk hebt, mag ik je dan wellicht ook bellen? Ik verblijf in Sando Domingo

je kan altijd bellen

bellen waarnaartoe??

dank je wel, ik bel gewoon naar jouw telefoonnummer, lijkt me het meest makkelijk

en mevrouw Tamy, oftewel tamara benjamin, hoop toch dat jij verdwijnt van dit forum, dit is voor serieuze mensen en niet voor figuren die in amsterdam als internet-prostituee hun centen bij elkaar proberen te vergaren

Heb je serieus plannen te emigreren naar de Dominicaanse Republiek en daar wat ondernemen.
Ik zoek een serieus zakelijke partner om mijn plannen zo snel mogelijk door te zetten.

  •    Ben je niet zo ingewikkeld.
    
  •    Heb je een start kapitaal
    
  •    Hou je van warmte, stranden, natuur, mensen en rust
    
  •    Doelstellend
    
  •    Geen drank of drugs problemen
    
  •    Ben je gewoon een leuke persoon die weg van hier wil.
    

Ik geef je een kans om mij zaken partner te worden in De Dominicaanse Republiek, ik heb een leuk project lopen en het is bijna af.
Heb je serieus interesse in stuur mij een E-mail naar: [EMAIL=“nivadi99@hotmail.com”]nivadi99@hotmail.com

Groetjes

Ps geen tijd voor grappen makers