Ik zoek tijdelijk werk in Frankrijk

Hallo,

Ik ben Melissa, 21 jaar, enorm enthousiast en positief ingesteld, ik zou heel graag dit jaar een tijdje in Frankrijk willen werken omdat ik graag mijn Frans wil bijschaven want ik zou graag als reisbegeleider willen beginnen, en daarvoor zou ik eerst mijn Frans moeten bijschaven.
Ik werk momenteel als secretaresse (tegen mijn zin achter een bureau… te saai voor mij :)) en ook in het weekend in een discotheek achter de bar (meer mijn ding, ik hou van uitgaan, en amusement!)

Dus, wat wil ik doen in Frankrijk… misschien iets als barwerk, of iets met dieren, of animatie voor jongeren, …

Ik moet wel zeggen, ik vind hier veel aanvragen voor kinderanimatie, maar dat is niet echt iets voor mij, tenzij kinderen vanaf een jaar of 15.

Ik leer graag nieuwe mensen kennen (ik ben enorm sociaal) en ik kan ook wel hard werken :slight_smile:

misschien ben ik wel degene die je zoekt, dan mag je mij altijd contacteren op [EMAIL=“melissa.v@live.be”]melissa.v@live.be

groetjes

http://www.belambra.nl/ ??

Hoi Melissa,

Volgens mij is het niet per sé nodig dat je Frans goed spreekt om reisbegeleider te kunnen worden. Natuurlijk moet je het wel een beetje spreken/begrijpen maar ik zou je adviseren om het meeste in de praktijk te gaan leren.

Wat jij wil is een ideale eerste stap: zoek een vakantiebaan waarbij je op ‘spelende wijze’ kennis maakt met de mooie Franse taal. Als dat bevalt kun je de tweede stap zetten richting de reisbegeleiding.

Animatie of HORECA vakantiewerk is er volop in Frankrijk. Realiseer je wel dat animatie echt niet altijd met kinderen is ! Doch, volwassenen zijn soms ook kinderen ;- )

Als tip geef ik je de website van Buitenland Werken mee omdat daar behoorlijk wat vakantiewerk in Frankrijk op staat. Succes en als je vragen hebt hoor ik dat graag van je !

Ik zie nu je advertentie pas. Ik weet niet of je al iets hebt gevonden, maar misschien is onze vacature chaletbeheerder/kok iets voor jou?
http://www.chaletbeyond.nl/?page=vacatures

Els

Hoi Melissa,
Hoe goed is je Frans?
Bij Vacaciones Animation zoeken ze nog een NLstalige animatrice voor tieners (12-17 jaar), maar die moet wel ook een aardig woordje Frans spreken.
stuur me een pb als je interesse hebt.