ik zoek reisgenoot voor hitch-hicking - couchsurfing door europa

:wereld:
ik zoek een gezellig persoon ( 20 t/m 40 )
om mee te reizen ( lekker low-budget)
niet om te date , !!!
man/vrouw doet er niet toe
als je maar in bent voor avontuur
maar ook ontspanning is belangerijk :wereld:
ben je niet vies van het buiten leven
lekker rond reizen zonder vaste bestemming
laat wat van je horen
:wereld:

about my :
I am a caring, fun, loving gent. I am very adventurous and love to life to the max.I am self-employed Creative Designer. I Like traveling and meeting new and interesting people to share our culture. I love cooking, I'm a hedonist, Friends describe me as the only person they can survive with on a deserted island. There are more fun stuff to find out about my ... send me an invitation or please come visitI love TEDx talks ... I love everthing that's moves me .. from classic to house music .. from pulp fiction to the notebook .. from kahlil gibran to Paulo coelho .. everthing has a time and a place ...

Hoi jaymoi!

Ik heb toevallig exact hetzelfde idee als jou in een oproep geplaatst pas geleden! Heb je inmiddels al wat reacties gekregen? Voor mij liggen de plannen nog helemaal open. Ben wel nog wat jonger, bijna 18 jaar. Hoe oud ben jij? En hoe lang wil je ongeveer weg zijn?

Tessa

Via Wereldwijzer app

nee je bent de eerste die reageert
welke landen heb je in gedachten om naar toe te gaan ?

Ik had in gedacht om eerst naar duitsland te gaan en via daar naar beneden, concrete plannen heb ik niet echt. Jij wel landen die je per se wilt bezoeken?

Via Wereldwijzer app