Ik zoek iemand augustus 2011

Excuses voor de onduidelijke titel; kon hem niet meer wijzigen :slight_smile:

Simpel bericht:

Ik zoek iemand van ongeveer dezelfde leeftijd die zin heeft om zo rond de 2e week van Augustus een aantal dagen naar het buitenland te gaan. Zat er zelf aan te denken om te gaan liften. Betere plannen? Vertel.
Ben in voor afwisseling, aldus culturele uitstapjes, steden bekijken, simpelweg chillen, zwemmen, beetje zon en van alles en nog wat ;D

Het zou relaxed zijn om rond de 22e van Augustus zeker terug te zijn, maar als je betere plannen hebt hoor ik het graag!

Kort over mijzelf:
Man, 21 jaar, woon in Utrecht, studeer Culturele en Maatschappelijke Vorming, blabla

Let me know

Anyone else (:

Hey,

Wat is je reisrichting? Heb je al enig idee waar je eventueel naar toe zou willen liften of iets dergelijks?

Groetjes,

Michel

Ik sta overal voor open! Het enige wat ik weet is dat ik binnen Europa wil blijven en niet té veel door wil reizen.
Wat zijn jouw ideeën /plannen?

Hé Batonelli,

Ik zit op dit moment in Kroatië, en reis via Zagreb en misschien het balatonmeer naar Budapest voor Sziget. Ik zoek nog gezelschap voor de komende week!

Als er iemand in de buurt is op deze route: ik zou graag willen meeten! Ik heb mijn tentje en mijn rugzak mee!

Hola, quiero ir autostop alrededor del 15 de Agosto en la dirección de España, e ir de mochilero en la naturaleza libre, con carpa y todo lo que viene con eso, le interese

saludos paul

Meer mensen die vanaf volgende week tijd hebben? :slight_smile:

Hoeft trouwens niet perse de 22e terug te zijn. Wel uiterlijk de 26e graag :slight_smile:

Hey,

Ik heb zelf op dit moment (07-08) ook vakantie tot 22-08. Sta overal voor open.

Groet,

Bjorn
(21 jaar)