Ik zoek een kamer in Barcelona voor 3 weken!

Hallo,
ik ga 3 weken een Spaanse talencursus volgen in Barcelona, en het is erg duur om via de school een studentenkamer te huren. Weet iemand woonruimte voor mij in Barcelona?? Ik wil vanaf 4 augustus vertrekken, voor 3 weken.
Alvast heel erg bedankt!!!
Groetjes Linda Rozema

Hallo, ik wil je hier mee wel vooruit helpen, ben namelijk zelf ook al weken aan het zoeken naar een goedkoop apartement, en toen kwam ik deze tegen,(dit is een Hostal midden in het centrum) heb daar zelf geen interesse in omdat mijn echtgenote liever een apartement heeft met alles er op en er aan, wij zijn een echtpaar van 60 jaar en gaan zelf in november naar Barcelona, ik zoek nog wel even verder.
Hopenlijk heb je hier iets aan, ik heb er zelf al veel gezien maar dit is tot heden de goedkoopste.

Laat mij even weten of het iets voor je is.

Groetjes : Frans
PS: ik :smiley: stuur hier de Info op die ik per mail van haar ontvangen had.

Hi Frans,

Our little “Hostal” is situated right in the heart of the Barrio Gotico, the
gothic quarter. It’s a very charming district and everything is around the corner: bars, terraces, trendy boutiques, supermarkets, and many more.
Most cultural attractions are on a walking distance and so is the beach.
La Rambla is just five minutes awayand the metro is as well.

Hostal Rosa has five rooms with two beds each and a shared bathroom
with a shower.
The price per room and night is 35 Euros (that’s for one or two persons).

I’ll send you the fotos right after this in a second mail.
Our rooms are friendly, simple and clean and are amongst the cheapest in Barcelona.
For any additional questions that you might have, please e-mail again or call +34 670795332

Kind regards,
Jutta: jutta@villadelarte.com

Hoi Linda,

Ik woon en werk in Barceloa vlakbij het voetbalstadium Camp Nou. IK heb juist in augustus een kamergenootje nodig aangezien mijn huidige kamergenootje terug gaat naar jhaar land. Ik ga na september een ander app betrekken. Vandaar.

Ik woon er alleen en ik heb een kamer voor je in de aanbieding met twee bedden en een bureau met kast. VErtel me wat je kwijt wilt voor drie weken.

gr

Josine

Veel kamers vind je wel op www.loquo.com.

Daar heb je een speciale sectie voor korte tijd kamers en appartementen.

Vraag altijd foto´s, adres en telefoonnummer zodat je kan verifieren of de kamer echt bestaat.

En je kunt daar ook een rating achterlaten! En dus ook lezen wat eerdere gasten van de kamer vonden.

Prijzen vaak tussen de 20 en 35 euro per nacht voor een kamer in een gedeeld appartement.

Succes!

Mabel

(mailen mag altijd, ik ken ook mensen die af en toe kamers verhuren)