Zomer(maanden) doorbrengen in Barcelona?

Mocht je aankomende zomermaanden (juli en/of augustus) in Barcelona willen doorbrengen, dan kan ik je eventueel helpen aan woonruimte, aangezien ik een grote en/of kleine kamer in mijn huis verhuur voor deze maanden. Min. verblijf = 1 week, max. verblijf = 2 maanden.

Kamers zijn volledig ingericht, met WIFI, handdoeken, lakens etc en we delen de keuken en badkamer (je deelt dus met maar 1 persoon). Voor normale (dus geen dusggebruikers, alcoholisten, viespeuken of asocialen) gasten die een goede tijd in Barcelona willen doorbrengen in een fijn & net huis! De kleine kamer is geschikt voor 1 persoon, de grote kamer voor 1 of 2 personen.

Prijs hangt af van duur + aantal mensen, maar max. per nacht 40/55 grote kamer en 35 per nacht kleine kamer: hoe langer je blijft, hoe lager de prijs!

En mocht je nog een cursus Spaans willen gaan doen, dan raad ik Version Original aan, waar ik zelf met veel plezier (en voor weinig geld) meerdere cursussen heb gevolgd. Het is een kleine, betrokken school die midden in het centrum zit: 3 metrohaltes, 5 minuutjes bij mij vandaan.

Tot ziens in Barcelona?!

Oja, voor meer informatie over Barcelona, mag je altijd op mijn blog kijken!

Mabel

Ik ben precies naar zoiets op zoek!..
Ik wil ook een taalcursus gaan doen in Barcalona, en ik wilde het niet via een taal-vakantie of zoiets dergelijks doen. Ik zit op dit moment nog in Curacao waar ik mijn afstudeerstage heb, aan het eind van het jaar heb ik dan mijn diploma, ik heb besloten om niet gelijk aan mijn hbo opleiding te gaan beginnen maar er eerst een jaartje ertussen uit te gaan… Het lijkt me heel leuk om voor (sowieso) een paar maanden ( maar als het kan nog langer) naar zuid-amerika te gaan, om daar te gaan reizen… Maar dan wilde ik dus eerst aankomende zomer naar Barcalona, om (in ieder geval de basis van) spaans te leren… Het lijkt me echt een hele leuke ervaring… En zeker de moeite waard… Ik had in gedachten om ongeveer voor een maand naar Barcalona te komen, sluit dat denk je aan met de taalcursus…? En heb je een einddata tot wanneer de kamer te huur is??.. Mijn planning is namelijk ongeveer half augustus naar Barcalona te komen…
Mijn mailadres is n.bosveld@live.nl
Groetjes Nikki!

Hallo Nikki,

Nog geen idee hoe en wat volgend jaar zomer… Deze oproep (en prijzen) was voor deze zomer. Mail me anders even prive via e_mabel AT yahoo.com rond maart/april 2011. Normaal heb ik een max van 30 nachten (een maand dus).

Groetjes,

Mabel