Hoi,
Behalve dat er op mijn weblog heel veel tips staan over wonen en werken in Barcelona (www.mabelatbcn.web-log.nl) bied ik ook voor de zomermaanden juni - juli - augutsi woonruimte in Barcelona aan.
Ik beschik over een eenpersoons- en een tweepersoonskamer die per week (of langer, aankomstdag maakt niet uit) te huur zijn. Ideaal als je goedkoop en informeel op vakantie wil, alleen bent of bijv een cursus Spaans gaat volgen. Ik woon niet ver van het centrum (10 minuutjes met metro), in een leuke niet toeristische wijk (Sants) en mijn huis beschikt verder over een ruime keuken, schone badkamer, zonnige huiskamer en super zonnig dakterras.
Ik werk thuis, dus overdag rust gewenst. Voor drugsgebruikers en wilde party-gangers heb ik overigens geen kamers vrij! Je deelt overigens het huis alleen met mij (34 jarige NLse vrouw) en mijn kat. Beide kamers zijn erg zonnig, en voorzien van enkele handdoeken en lakens.
Prijzen tussen 17,50 en 32,50 euro per persoon per nacht (hangt af van aantal nachten & aantal personen). Borg verplicht.
Mail me voor meer info en foto´s.