Goedkope overnachting gezocht in of rondom Barcelona

hoi,

Ik ga met twee vriendinnen eind november vijf dagen naar Barcelona, omdat we studenten zijn is ons budget niet heel erg groot. We zijn ons nu rot aan het zoeken naar een goedkoop appartement in Barcelona of in de buurt van Barcelona. max. 80 euro voor een week p.p. Maar onze zoektocht levert niet heel veel op.
Zijn hier mensen die tips voor ons hebben? Misschien een handige website of weet iemand uit ervaring of gehoort te hebben via via hoe we aan een goedkoop appartement kunnen komen?

onze dank is groot als je een tip hebt!

groetjes liese

Zoek naar een 1 ster hostal. Deze zijn vaak niet op Internet te vinden.
In Madrid werd ik vaak aangesproken door de eigenaars van deze hostals. Maar dan moet je er wel een beetje backpackerig uitzien.

Groetjes
Piet

Sorry Piet, ik zie niet 1 2 3 alle goedkope hostals op een rijtje hoor.

Maar Liese, probeer eens www.loquo.com en kijk dan onder apartmentos of habitaciones. Kamers bij particulieren thuis voor hele schappelijke prijzen!

Succes

dank jullie wel voor jullie tips! ik kijk er zeker naar!

groetjes liese

schrijf je anders in op couchsurfing.com - je kunt dan contact opnemen met mensen die in/rondom barcelona wonen en bij hun overnachten - met 3 man voor een week wordt dat misschien lastig, maar je kunt iig contact opnemen met iemand die daar woont en je dan misschien nog tips kan geven, of op z’n minst de eerste dag daar blijven en van daaruit verder zoeken - maar over het algemeen is couchsurfen wel goedkoper dan hostels!

Hoi Liese,

Ik zou ook dan voor een hostel kiezen. Kijk anders eens op hostelsclub.com of hostelbookers.com.

Nog een tip: iedere vrijdagavond zijn bier en wijn slechts 1 euro in Bar Amsterdam! Dan bespaar je vast op drank en er zijn altijd wel mensen met goede tips of oplossingen…

Succes!

dank je voor jullie tips, ik ben uiteindelijk toch voor couchsurfing gegaan, we hebben een adres gevonden waar we de volledige vakantie kunnen overnachten. Dat scheelt behoorlijk in de kosten en het is ook nog eens heel gezellig.

leuk zeg!
veel plezier alvast!