Hostel in Barcelona... suggesties??

Hallo,

In december ga ik met een vriendin voor een week naar Barcelona. Iemand nog goede hostel suggesties/ervaringen?? Betaalbaar svp.

Gracias,
Mirella

Hostel Sun & Moon, definately.
Daar zat ik een tijdje geleden en is me heel goed bevallen. Erg goedkoop, en is een zijstraatje van de Ramblas.

Hoi Mirella,

Op deze site kun je hostals in heel Spanje vinden:
http://www.gomio.com/index.aspx

Het hostal Sun & Moon, dat Jochem vermeld, kun je er ook vinden.
Ziet er inderdaad netjes uit, voor een heel lage prijs!

Have fun!

Liefs,
Carolina

Hallo,

Eind september ben ik ruim een week in Barcelona geweest.
Enkele dagen kon ik bij bekenden verblijven, daarna moest ik op zoek naar een hostel. Ik ben bij verschillende hostels binnengegaan om de prijzen en beschikbaarheid te vragen.
Uiteindelijk ben ik 4 nachten in Hostal Kabul (kabul.es) geweest, dat ligt op het Plaza Reial, een ideale plek. Naast de ramblas en dicht bij een metro station.
Sun & Moon heb ik ook van binnen gezien, maar ik moet zeggen dat ik Kabul een stuk levendiger vond. Als je binnenkomt zijn er altijd mensen, heel gezellig. Vraag wel om een kamer met zo min mogelijk personen, want ze hebben kamers met 20 personen. Maar ja, als het goed is, ben je overdag en 's avonds toch in de stad en niet op je kamer. Al had mijn kamer dus wel een super uitzicht op het plein.
Kabul is misschien 1 of 2 euro per nacht duurder als Sun & Moon. Even checken op internet.

Succes en veel plezier in Barcelona. Vergeet Montserrat niet, een klooster hoog in de bergen op een uurtje van Barcelona, leuk…

Groeten Marieke

Ik ben zelf naar het Itaca Hostel geweest in de Barri Gotic in een straatje net achter de Kathedraal. Een perfect hostel in een geweldige stad tegen een leuke prijs!
Veel plezier alvast!!!