Ik Cornelis de Leeuw van Weenen en 5 jaar gelden ben ik naar Honduras in Midden Amerika verhuist. Hier ben ik in 2009 getrouwd met een Honduresche schone en woon nu in La Ceiba aan de noord kust van Honduras.
Zelf heb ik gereist door de landen Mexico, Belize, Guatemala, El Salvador, Nicaragua en Honduras. Ik werd verliefd op Honduras en dat was genoeg om te emigreren. Makkelijk is het allemaal niet verlopen maar als je na 5 jaar nog niet terug bent in Nederland denk ik dat de emigratie uiteindelijk wel helemaal gelukt is.
Door alle problemen en tegenslagen die ik tegenkwam op mijn imigratieavontuur heb ik besluiten een boek te schrijven over emigreren. Het boek heet “Ik wil emigreren” net als de website.
Ik wil aan 10 verschillende mensen uit 10 verschillende landen mijn e-book weggeven in ruil voor hun mening. Denk je dat je daarvoor inaanmerking komt stuur mij dan eens een prive berichtje.
Emigreren is een avontuur en graag zou ik mijn ervaringen met anderen willen delen en het liefst zou ik anderen helpen hum emigratie tot een succes te maken of hun dat laatste zetje te geven om die stap te wagen. Hebben je vragen dan kan je ze altijd stellen. Je graagt altijd antwoord