Beste mede-Afrika fanaten,
Onder de naam “Sonnie” heb ik al eerder op wereldwijzer oproepjes geplaatst. Ik was toen op zoek naar tips e.d. omdat mijn man Ben en ik graag wilden emigreren naar Afrika. Uiteraard is daar een heel traject aan vooraf gegaan, maar uiteindelijk zijn we als campingbeheerders in Oeganda beland.
Doordat ik zwanger raakte en door andere omstandigheden, hebben wij uiteindelijk na zo’n vijf maanden de knoop doorgehakt en zijn we terug naar Nederland gekomen. Met pijn in ons hart, dat wel, want we hebben een prachttijd gehad daar, ontzettend veel meegemaakt en heel veel interessante mensen ontmoet. Vijf maanden lijkt een korte tijd en voor Nederlandse begrippen is het dat ook. In een land als Oeganda leef je zo intens en maak je zoveel mee, dat ons avontuur voor ons gevoel jaren heeft geduurd. Zo kregen we allebei malaria, hebben we een jong aapje gered, met een lijk in een busje rondgereden en ga zo maar door…
Omdat mijn grote droom altijd is geweest om ooit nog eens een eigen boek uit te laten geven en ook om alle herinneringen een plaatsje te kunnen geven, heb ik een boek geschreven over al onze ervaringen in Oeganda.
Ik heb geprobeerd een zo eerlijk mogelijk beeld te geven van alles waar we tegenaan liepen; bijvoorbeeld de emoties en het cultuurverschil maar ook van de prachtige natuur en een beschrijving van de prachtige toeristische hoogtepunten die Oeganda te bieden heeft.
Begin 2008 zal mijn boek uitgegeven worden, alleen vraagt de uitgever nu van mij zoveel mogelijk e-mailadressen door te geven van mensen die interesse hebben in de aankoop van mijn verhaal. Deze adressen zullen slechts eenmalig gebruikt worden; puur om een mailtje te sturen met nadere gegevens over het boek en hoe het boek te bestellen is, daarna worden de adressen vernietigd. Het boek heet: “Een enkeltje Oeganda”, telt ongeveer 125 pagina’s en de verkoopprijs zal ongeveer EURO 15,95 gaan worden.
Zijn er mensen die na het lezen van mijn verhaal enthousiast geworden zijn en mij willen helpen door mijn boek te kopen/hun mailadres te geven?
Ik kan jullie verzekeren dat ik hier zeer vertrouwelijk mee om zal gaan.
Alvast bedankt voor de hulp en misschien tot mails?
groetjes,
Sonja Schulpen-Rademakers