Boek over avontuur in Oeganda

Hoi allemaal,

Ik heb al eens vaker berichten op wereldwijzer geplaatst, maar dan met vragen over emigratie onder de naam Sonnie.
Bedankt voor alle leuke reacties!

Vorig jaar januari hebben we dan eindelijk de stoute schoenen aangetrokken… Ons huis werd verkocht, onze beide banen opgezegd en we boekten een ticket naar Oeganda. Daar begonnen we aan een leven als campingbeheerder bij Jinja, op een heel mooi plekje aan de Nijl.
Uiteindelijk werd ik zwanger en mede daardoor hebben we toch besloten weer terug te keren naar dit koude kikkerlandje.
Voor anderen is het “maar 5 maanden”, maar wij hebben in die tijd zoveel meegemaakt, dat het voor ons jaren leken! We hebben een zeer intense tijd achter de rug waarin geluk en verdriet elkaar opvolgden.

Omdat dit altijd een droom van mij geweest is en om alles zelf te kunnen verwerken, heb ik een boek geschreven over deze tijd.
Heb je interesse in dit boek? Het boek heet: “Een enkeltje Oeganda”, geschreven door Sonja Schulpen-Rademakers en je kunt het bestellen via www.freemusketeers.nl (kies dan voor reisverhalen- en gidsen). Het kost euro 15,95 en er wordt euro 2,76 gevraagd voor verzendkosten).
Mocht je van plan zijn om in de toekomst naar dit land op vakantie te gaan; ik heb bepaalde toeristische trekpleisters (raften, gorillatracking, chimpanseetracking, Queen Elisabeth NP etc.) ook uitgebreid beschreven.

Het boek komt naar verwachting half april uit, maar je kunt het nu al bestellen. Hoe meer bestellingen, hoe eerder het boek eraan komt!

Mocht je het bestellen, dan alvast enorm bedankt en veel leesplezier!
groetjes,

Sonja