ik geloof het niet wat ze allemaal zegt

hallo heb vijf dagen contact met dame uit Ghana noemt zicht Mariam wil nu al naar Nederland komen maar of ik ff 450 euro stuurt voor visa en paspoort heb ik het nog niet over vlieg ticket kan iemand haar naam

Andre,

Kijk voor je dat geld opstuurt eerst even deze uitzending: http://www.sbs6.nl/programmas/oplichters-in-het-buitenland/videos/RIJmyzByEJB4/oplichters-in-het-buitenland-12-gambia

Zij zit dan wel in Ghana en deze uitzending gaat over Gambia, maar kans is groot dat het principe hetzelfde is.

Niet doen!
Goed dat je zelf al zegt het niet te geloven! Volg je instinct in deze!

Onder Afrikanen is het zeer onbeleefd wanneer iemand om geld zou vragen! Dit is gewoon “not done!”. Financiële problemen worden juist enorm binnenshuis gehouden en daar loop je zeler niet mee te koop! Alleen hele naaste familie of vrienden vraag je evt om hulp, maar wel in het geheim. Een Afrikaan die jou online om geld vraagt is maar op 1 ding uit.

Daarnaast is dit ook nog eens een belachelijk hoog bedrag! Ik leef in Kenia van €10 per week!

En sorry hoor, na 5 dagen al naar Nederland willen en om geld vragen… Dat zegt toch eigenlijk al genoeg waarom ze contact met je heeft?

Heel snel einde verhaal maken als je geen hartzeer wil oplopen, zoals de vlamingen zo mooi zeggen.

Www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu