Ik ga naar Kenia alleen, wie kan mij helpen.

Hallo, ik wil binnenkort naar Kenia en dan praat ik over 2à3 weken. Ik zou graag willen dat iemand in Kenia me de eerste opvang geeft. Ik ga alleen en ben op zoek naar iemand. Als er iemand is die me van het vliegveld kan ophalen ben ik al blij. Ik wil daar naar een niet zo duur hotel en een auto huren of met een taxi. Maar ik heb ook gehoord dat als ze zien dat je een buitenlander bent( en dat is niet zo moeilijk want ik ben wit hihi)ze veel meer vragen voor een taxi. Heeft iemand van jullie vrienden of familie die me even kan opvangen. Ik wil ook naar de immigratie dienst, maar dat is een lang verhaal. Reageer alsjeblieft.

Groet, Liesbeth

Het is de bedoeling dat ik naar Nairobi ga en vandaar uit wil ik naar het Naivasha meer, dit was ik vergeten te vermelden.

Hallo,
Bel eens met danny:0032.495545815,hij verblijft meestal in kenya en kan u helpen met vervoer en verbllijf,hij zit meestal in diani.

hallo,
Mijn vriend is safaridriver. Je kan hem contacteren op het nummer 00 254 727557977.Zijn naam is Wambua Makau. Zeg dat je het tel nr van cynthia kreeg. Hij spreekt vloeiend Engels.

ik vergat nog zijn email adres door te geven. [EMAIL=“Wambua.Makau68@hotmail.com”]Wambua.Makau68@hotmail.com

Dank je wel voor je reactie, maar zit hij in de buurt van Nairobi?

Groet, Liesbeth

Dank je wel voor je reactie, maar zit hij in de buurt van Nairobi?

Groet, Liesbeth

nee hij is van Mombasa. 't Is enkel een voorstel. Ik heb gelezen dat je met veel vragen zit misschien kan hij je helpen. Hij is op de hoogte van hotels, safaris etc. ja hij is Keniaan. Ik las dat je zelf daar een auto wilt huren, ik ben net terug van ginder, dat lijkt mij toch gemakkelijker gezegd dan gedaan…het verkeer ginder is chaotisch. ps Naïrobi is alles behalve veilig.

als je info wil over Naivasha ik zeg maar…hij is al 15jaar safaridriver, ervaring genoeg

Hallo, ik heb hem gemaild hoor en jou naam genoemd. Nu maar afwachten.

Groet, Liesbeth

Hee!
Ik ben Vera en ben op dit moment in Kenia. Ik ben van plan om over zo’n 7 weken (ik ben bang te laat voor jou) rond te gaan reizen, en dan ook van Nairobi naar Naivasha en verder…

sorry sorry had net contact met papa, ik heb je een verkeerd email adres gegeven : het is papasimba68@hotmail.com hij verwacht jou mailtje

Ik heb hem inmiddels gevonden. dank jullie wel voor de hulp.