Ik ben....

Elly, omael, getrouwd met Hans, 65 jaar. Sinds 3 jaar gepensioneerd. Ben nieuwsgierig naar hoe de wereld er elders uitziet.
Ik heb veel van Europa gezien, voornamelijk met caravan gereisd. Sinds een paar jaar doen we huisruil. Buiten Europa omdat dat met caravan niet makkelijk bereikbaar is. Huisruil gehad in Zuid-Afrika, aan de zuidkust. In Australië, aan de oostkust. En in Florida, niet ver van Orlando.

Leuk! Bevalt dat ruilen goed? Ik zit erover na te denken om dat ook eens te gaan doen.

Absoluut! In Z-Afrika hebben wij geruild met de ouders van kennissen (die mensen waren in 1960 geemigreerd). Dus dat was een beetje bekend. Was fantastisch. Daarna heb ik een abonnement genomen op de zeer gebruiksvriendelijke site: www.homeforexchange.com
en zijn op die manier in contact gekomen met mensen in Australië en later Florida. Allebei de huisruilen waren geweldig. Mooie huizen. Ook ons huis werd respectvol bewoond en schoon achtergelaten. Beslist aan te raden! En niet duur: je reis, en extra “zakgeld” voor uitjes/excursies.

1 like