Misschien is dit een hele rare vraag maar ik stel hem toch.
Volgens mij zitten er veel Nederlanders/Belgen etc verspreid over de wereld. Die misschien in de vakanties hun familie in Nederland/België willen bezoeken maar niet voor een aantal weken bij ze in huis wil zitten.
Is het misschien een idee om dan een paar weken te ruilen van huis?
Dat wij ergens in het buitenland kunnen vertoeven voor een paar weken en jullie hier (bij ons toevallig in Nederland,Grave) in ons huis verblijven?
Ik weet niet of deze vraag hier wel mag/kan maar ik heb me al heel vaak afgevraagd of dit niet een heel fijne/makkelijke/goedkope manier is om wat meer van de wereld te zien.
Van tevoren natuurlijk wel een aantal dingen op papier zetten.
Wat vinden jullie hiervan?
Ook mensen uit een ander land zijn welkom om te reageren, ik noemde Australié en NZ omdat er volgens mij veel Nederlanders daar naar toe geëmigreerd zijn.
als je je enkel en alleen op die doelgroep zou richten is de markt heel erg klein
maar er is een oplossing-dit type huizenruil is zelfs vrij populair-onder andere touristen. er bestaan versch. sites/buro’s die dat regelen-het is natuurlijk wel heel verstandig om eens wat ervaring van anderen te horen en tips te krijgen over wat wel/niet handig is te doen etc.
Op deze plek heb ik helaas niet direkt adressen/sites bij de hand-maar met wat googlen in .nl moet dat niet zo moeilijk zijn te vinden.
Canada is overigens het land waar veel meer NLers in de jaren 50 heengingen-en vanwaaruit er veel meer belangstelling voor dit type home-exchnage is.
Eventueel kan je ook wat internationalere adressen vinden via een site als tripadvisor.com
succes er verder mee
Ja dat is waar ook, in Canada zitten inderdaad ook veel nederlanders.
Dit jaar wordt het Kenia maar Canada staat ook op mijn lijstje net als inderdaad, Australië en Nieuw-zeeland, Namibië en zo zijn er nog wel meer landen waar ik erg graag naar toe zou gaan.
We moeten alleen wel altijd in de schoolvakanties gaan omdat onze jongste net 8 is. De anderen gaan ook niet meer mee met paps en mams.
Bedankt voor je reaktie, ga ff googlen.