ik ben op zoek naar toffe mensen in Moskou

Ik woon sinds drie jaar in Moskou, met mijn Russische man en zoontje van anderhalf jaar oud. Ik ben voor de liefde naar hier verhuisd. Het was absoluut een grote verandering in mijn leven, op alle vlakken, maar na drie jaren heb ik toch al wat mijn draai kunnen vinden hier. Enkel op sociaal vlak mis ik het contact met Belgen of Nederlanders. Ik heb er gewoon nog niet zoveel ontmoet. Want het is altijd gezellig om ook contact te hebben met iemand die je moedertaal spreekt. Dus, als je ook in Moskou woont en zin hebt om je kennissenkring uit te breiden, dan zouden we zeker eens moeten afspreken. Hopelijk tot gauw!

Heyhey mijn zus woont ook in moskou die is pas getrouwd en ik kom er ook wonen momenteel ben ik er ook wij hebben hier veel familie wonen en kennisen mijn vriend woont hier ook zelf kom ik uit rotterdam! Laat anders een nr achter of je mail kunnen we contact opnemen heb speciaal een account aangemaakt zodat ik zou kunnen reageren anders weet ik niet hoe dit werkt hoor graag vanje! P.s mijn zus en ik missen ons nederlanders heel erg vandaar dat ik zat te google voor zoiets haha terwijl we zelf van armeense afkomst zijn nou laat wat van je horen groetjes astgik