Ik ben Merijn en zoek reisgenoot(en)

Hallo allemaal,

Ik wens iedereen een heel gelukkig en mooi reisjaar 2016.

ik ben Merijn, 41 jaar. ik woon in de buurt van Amsterdam.
Bij vakanties houd ik van natuur en fotograferen. Ik ben al op verschillende mooie stukjes van de aarde geweest:
Australie (oost (3x), centraal en westkust), Galapagos eilanden, Peru (Machu Picchu), middelandse zee, West USA (grand canyon, bryce canyon, zion, arches, yosemite), New York.

De laatste vakantie was naar west USA met een Fox groepsreis. Maar we hadden een zeer onervaren reisleidster (haar 4e trip) die duidelijk niet kon plannen, niet of nauwelijks inging op suggesties van de groep en het onprofessioneel over haar mislukte Tinder dates ging hebben. amusant was het wel). De mooiste stukjes van sommige parken hebben we niet gezien. Ik zou zelf nog wel een keer terug willen om juist die mooiste stukjes te gaan zien en ook meer te wandelen. Want met groepsreizen worden er nauwelijks wat langere wandelingen gemaakt. Vaak is een wandeling niet meer dan 1 uur. Te kort om vaak echt iets te zien.

Ik ben iemand die van te voren de reis wel plant, maar ook flexibel is als de omstandigheden of de tijd niet uitkomt en de planning kan omgooien.

Ik wil graag naar de Azoren en daar ook gaan wandelen naar mooie watervallen, kratermeren, (plaatsjes) langs de kust (ben geen superfitte wandelaar, dus tot 3 a 5 uur max), maar in je eentje is ongezellig en ook niet verstandig ivm veiligheid (vallen, etc). Dus zie mijn uitgebreidere oproep aldaar.

Ik hoop via dit forum in contact te komen met gelijkgestemden en het zou leuk zijn als daar een gezamelijke trip uit voortvloeit.

groeten
Merijn

Hoi Merijn, welkom op Wereldwijzer! Je kunt het beste een oproep plaatsen in ons Reisgenoten forum.

reeds gedaan. maar bedankt voor de tip.

Graag gedaan.