Vrouwlijke reisgenote gezocht voor begin 2016

Hallo,

Graag wil ik begin 2016 de winterzon opzoeken. Ik ben 58 en weduwe met kinderen en kleinkinderen. Met mijn man heb ik veel gereisd. Vakanties uitzoeken is een hobby van mij.
Ik hou van individuele strandvakanties met tussendoor excursies, groepsreizen Europa en naar verre landen en ook zeecruises vind ik geweldig.
Lachen doe ik graag en ben spontaan, ben zorgzaam en ordenlijk maar ben ook heel direkt.

Kan jij je vinden in mijn beschrijving zou ik het heel leuk vinden als je me een berichtje stuurt zodat we samen kunnen gaan kijken of we een klik hebben en kunnen uitzoeken wat en waar we naar toe gaan.

Alleen niet-rokende vrouwlijke reisgenoten reageren!

Groetjes Ria

Hallo Ria,

Ik had gereageerd op je bericht,maar het word niet naar je verstuurd,dus nu probeer ik het hier nog eens!
Ik ben 62 jaar alleenstaand,zoon en dochter bijna 27 en 24 jaar.Beiden niet meer thuiswonend.
Gambia trekt mij niet echt,of andere lange vliegreizen! Een uurtje of 4 vliegen vind ik wel genoeg.
Canarische eilanden ben ik geweest,tenminste de 4 grootste,meerdere keren Griekenland(eilanden) en Turkije.Vaste land van Spanje minder. Zo zou ik Andalusië nog wel eens willen zien,ik heb er wel eens naar gekeken en zag dat er combi reizen waren van rondreis en strand.Want rondreizen alleen ben ik niet zo gek op.
Verder heb ik nog geen vastomlijnde plannen,ik wilde eerst maar eens kijken of ik een geschikte reisgenote kan vinden! En idd wonen we niet in elkaars omgeving.
Tot zo ver even

Groet,Tilly

Hallo Tilly,

Andalusië zou ik ook leuk vinden alleen niet in januari, februari. Dit is meer voor de maand mei. Bij wie heb jij dan de combireis gezien?
Mijn inbox was nog van 2012 vol met berichten heb ik nu verwijdert!

Groet Ria

Hallo Ria,

Nee,dat begrijp ik Andalusië,zou mooi zijn in de maand mei,dan ga ik idd ook graag op vakantie!
Ik heb die reizen bij Kras gezien 12 en 15 dagen,eerst rondreis en daarna een aantal dagen strand.
En ik houd idd van hotels en een beetje luxe ben ik niet vies van. Ik ben geen kampeertype.
En cruisen vind ik dus ook fantastisch.
En als je de afstand te doen vind,zouden we eerst eens kennis kunnen maken.

Groet,Tilly

Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat Kras niet mijn voorkeur heeft. Ik weet niet of jij al ervaring met Kras hebt, maar ik wel. Heel apart slag mensen en de hotels minimaal. Meer 2 sterren dan 3 sterren en de reis komt uiteindelijk net zo duur uit als met een andere waar men echt in 3 en 4 sterren hotels zit.
ik heb al 3 cruises gedaan naar Dubei, Middellandse zee en verleden jaar met de Rotterdam vanuit Rotterdam naar St. Petersburg. Zonder vliegreis en een uitstekend schip.
Zullen wij eerst een keer samen bellen. Dan kan men ook al merken of men een klik heeft of niet.
Mijn nummer is 070 3944383 en om makkelijker te mailen hier mijn mail adres strimarf@ziggo.nl
Op Wereldwijzer moet ik iedere keer inloggen.
Ik ben s’avonds eigenlijk altijd thuis!

Tot bels
Ria