Ik ben Marianca

Reizen is een van de fijnste dingen die er bestaan. samen met mijn partner reis ik, sinds we gepensioneerd zijn minstens 5 maanden per jaar. In ons eerste gezamenlijke vrije jaar zijn we 10 maanden aaneengesloten op reis geweest naar alle verweg bestemmingen, zoals Nieuw Zeeland, Australie, Paaseiland, Japan met het idee die reisdoelen van ons to do lijstje te schrappen. ook Amerika bezochten we met dat idee, maar nu is het plan ontstaan om samen met vrienden ruim een jaar door Amerika en Canada te gaan reizen met eigen camper. Volgend jaar moet dat gaan gebeuren en bij de voorbereiding komen heel veel vragen op, die niet allemaal zomaar beantwoord blijken te kunnen worden. Ik hoop dat dit forum ons met een aantal zaken kan helpen…:dag:

Hoi Marianca,welkom op wereldwijzer!
Een campervakantie in Amerika of Canada is een ideale manier om kennis te maken met het natuurschoon en de stedenpracht in deze twee landen.
Ik veronderstel dat je nog met vele vragen zit?
Hier op wereldwijzer hebben we een Amerika Forum alsook een Canada Forum waar je berichtjes kunt posten,Marianca !
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.