Wereldstuiters

HALLO ALLEMAAL WIJ ZIJN JOHAN EN MARIET EN REIZEN HEEL GRAAG.
GELLUKKIG ZIJN WE NU VERVROEGD MET PENSIOEN EN KUNNEN WE HEERLIJK GENIETEN.

WE ZIJN NET TERUG april 2018 UIT DE USA WAAR WE 5 WEKEN ZIJN GEWEEST MET EEN CAMPER VAN NOORD NAAR ZUID ZIJN GEREDEN.6500 KM.

Wij hebben samen al heel wat landen aangedaan. Nieuw Zeeland 2 x stopovers in Sydney, **Singapore,Hongkong, week Singapore en met trein naar Maleisië,
USA 10 x en Canada met camper rondreizen.

Caribbean Sint Maarten Curacao ,dec '17 rondreis Cuba en B&B in Casa particulars .
rondreis Mexico, Verenigde Emiraten Dubai en Abu Dhabi, Thailand 5x geweest verschillenden plaatsen en eilanden januari 2019 Oman en Thailand.
3 weken China geweest en ook een Cruise gemaakt over de Yangtzi river.

We willen ook ook elk jaar naar een andere locatie in Europa in juli naar Zuid Frankrijk,Italië,Oostenrijk.
Dit was een beetje ons reis leven.
wij wensen ieder nog veel reis plezier geniet vandaag gister is geschiedenis morgen is een mystery.
groetjes Mariet en Johan

Hoi Johan en Mariet, welkom op Wereldwijzer! Met zoveel kennis kan ik jullie het beste doorverwijzen naar ons Amerika forum.

Hallo Zaan ik ben al een tijd op forum allesamerica geweest maar ik wil nu graag meer info over de Emiraten en Oman daarom heb ik me op dit forum geregistreerd. met vr groet

In dat geval, ons VAE forum. :biggrin: