Ik ben Kitty

Hallo, mijn naam is Kitty en ik hou van reizen. Ik kom oet Twente, ben getrouwd met Richard. Wij hebben twee kinderen, een zoon en een dochter. Beiden bijna volwassen.

Mijn reizen tot nu: Duitsland (Mosel, Berlijn, Beieren), Belgie (Ardennen), Frankrijk (normandie, cote azur), Italie (Gardameer, Venetie, Rome), Turkije (Bodrum), Bulgarije (Obzor) , Kroatie (Porec), Oostenrijk (Salzburg o.a), Spanje (Blanes), Zwitserland (Luzern), Denemarken (Kattegat), Zweden (Stensjo), Griekenland (Kreta) en Egypte (Nijlcruise en Sjarm el Sjeikh).

Naar Egypte ben ik onlangs geweest. Een geweldige vakantie gehad! Binnenkort ga ik naar Tunesie.

Rome vind ik de mooiste stad en qua land ben ik momenteel het meest onder de indruk van Egypte.

Groeten Kitty

Hoi Kitty,welkom op wereldwijzer!
Je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden als ik je berichtje lees.
Nou 'Djerba is echt een superbestemming. Je hebt aan de ene kant, in de zone touristique, dat spierwitte strand met een reeks poepchique hotels aan de zee en tal van watersportfaciliteiten, en aan de andere kant Houmt Soukh of het oude centrum, wat letterlijk marktplaats betekent.
Nu als je de mooie stranden een beetje beu bent Kitty,dan kan je altijd beslissen om het vasteland in te trekken, richting woestijn, en een avontuurlijke vakantie te hebben. Een aanrader is zonder twijfel een overnachting in een tentenkamp waar je 's nachts kan genieten van de sterrenhemel,bevoorbeeld?
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht op het Tunesie forum
Succ6 nog met de voorbereidingen Kitty,en laat ons nadien iets weten hoe je reis was verlopen.
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.