Hallo, ik ben hier nieuw dus even voorstellen.
Ik ben altijd al dol geweest op reizen. Groot deel van Europa gezien (behalve noordelijk van nederland). Engeland, Wales, Griekenland, Turkije, Marokko, Ecuador en Indonesie ook. Bij voorkeur plaatsen waar ik mensen kende omdat ik liever een land “van binnen uit” leer kennen zonder toeristische hoogtepunten af te rennen.
Nu ben ik voornamelijk gefocussed op Tunesie omdat mijn vriend daar woont. Dus mijn reizen zijn voorlopig even beperkt tot dat land.
Hoi Sun D,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om op vakantie te gaan naar Tunesie !
Tunesie is een mooi land om naar toe te gaan, het land is zo gezellig, mooi, relaxt nergens vind je een betere mix tussen het westen en het oosten.
Bezoek Carthago, daar vind je de thermische baden van Antoninus,alsook de meest indrukwekkende ruïne van het Romeinse Carthago.
Pittoreske straatjes vind je in Sidi Bou Said, op 20 km van Tunis. De hobbelige straatjes, de witte gevels en de blauwe deuren zijn even oogstrelend als de kunstwerkjes in de talrijke steegjes.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Tunesië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Sun D!
groet,georgessiam.