Iguazu-Bonito-Pantanal-Campo Grande

Hallo,

Ik heb een vraag waar jullie me wellicht mee willen helpen:

Is het mogelijk een nachtbus van Iguazu naar Bonito te nemen, weten jullie wat over de prijzen?

Ik wil namelijk 2 dagen in Bonito verblijven om vervolgens door te reizen naar Pantanal. Ik ben van plan daar 3 dagen te blijven om vervolgens door te gaan naar Campo Grande en vanuit daar te vliegen (voor slechts 60 dollar) naar Sao Paulo!!

Is er een dergelijke bus en klinkt mijn schema een beetje logisch? Daarnaast, adviezen over goede touroperators, verblijfplaatsen in de dergelijke regio?

Heel erg bedankt!

Hallo,
De bus van Bonito naar Foz gaat via Dourados waar je moet overstappen en kost totaal ongeveer 130 BRL. andersom zal het niet veel anders zijn. Van Bonito naar de Pantanal kun je in een minibus. Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij kostte dat ongeveer 25 euro. Bij de diverse reisbureautjes in Bonito kun je hier informatie over krijgen.
In de Pantanal hebben we een aantal dagen doorgebracht bij Pousada Santa Clara. We vonden het een aanrader. Ze komen je bij de minibus halen.
In Foz hebben we geslapen bij het HI hostel Albergue Paudimar Falls. Erg leuk hostel met zwembadje en in een goede locatie. In Bonito hebben we ook in het HI hostel geslapen. Wel aardig maar wat ver buiten het dorp en de tweepersoons kamers zaten op een andere locatie dan het hostel. Wel dichtbij maar niet zo gezellig. Wel een goede plek om met andere reizigers contact te leggen.

1 like