Ierland juli ecocamping natuur wandelen pub

Ik wil Ierland ontdekken. Ga je mee? Verblijf bijvoorbeeld in yurt, belltent of via airbnb. Vandaaruit div wandelingen en dagtochten maken bv art festival galway of the Burren national park, bezoek aan een pub met live muziek. Mijn interesse zijn natuur, biologische voeding en landbouw, schilderen, schrijven, lezen, yoga…
Heb je een beetje dezelfde interesses en lijkt het je leuk samen naar Ierland te gaan stuur dan een berichtje. Jouw leeftijd maakt me niet uit, ik zelf ben 29 en ik ben een vrouw.
Ik heb nog geen vaste plannen dus sta open voor jou ideeën en inbreng. Wel zit ik vast aan de maand juli voor vakantie, ik zou 1 a 2 weken willen gaan.

Ha Hanna,

Ik was van plan om een oproep op deze site te zetten voor een reisgenoot die mee wil de west highland way in Schotland te hiken, maar jouw oproep spreekt me aan :slight_smile: Ik hou van natuur, de keltische muziek en geschiedenis, en Ierland (de westkust) heb ik ook maar een keer eerder bezocht en zou ik ook graag nog eens bezoeken. Ik ben een vrouw van 36 en heb eigenlijk veel van jouw interesses gemeen; ik hou o.a. van alternatieve muziek, maak veel zelf en hou me bezig met kruiden, heb een biologische moestuin in mijn achtertuin en doe naast mijn werk een yoga docenten opleiding. Ik heb ook de maand juli vrij. Jouw voorstel om in een yurt of belltent te overnachten en van daaruit dingen te ondernemen lijkt me tof, wat meer rondtrekken zou me ook leuk lijken. Als je me in een PB je emailadres stuurt kunnen we even wat mailen. Groetjes!

Als het tijdsbestek nog veranderd van juli naar september/oktober, dan doe ik graag mee! Leuk!

Hoi spasi, leuk dat je interesse hebt! Maar helaas kan wat mij betreft het tijdsbestek niet veranderen :frowning:

PB gestuurd

Ik ben een super gezellige, spontane jongeman (22) die graag met een jongedame of in ieder geval een dame tot 40 jaar wil reizen. Het liefst emigreer ik naar Noord Ireland, maar reizen met een avonturier is ook niet mis! :slight_smile:

Wie heeft interesse?